printlogo


کد خبر: 153797تاریخ: 1394/11/28 00:00
اخبار

خوروش: به فکر کناره‌گیری از لیگ قهرمانان هستیم!
سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان در مصاحبه با رویترز، اظهار داشت در صورت انتقال بازی‌ها به کشور سوم از رقابت‌های لیگ قهرمانان کنار می‌کشد. بهانه‌‌جویی‌های عربستانی‌ها که برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به ایران نمی‌آیند، واکنش مسؤولان فدراسیون کشورمان را در پی‌داشت. AFC به اختلاف ایران و عربستان با برگزاری جلساتی در قطر به این موضوع رسیدگی کرد که در نهایت تصمیم بر آن شد ایران و عربستان تا تاریخ 25 اسفند فرصت دارند روابط سیاسی خود را به روند عادی بازگردانند در غیر این صورت بازی‌های آنها به کشوری بی‌طرف منتقل خواهد شد. رویترز با رسول خوروش، سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان مصاحبه‌ای را درباره این موضوع داشته که به شرح زیر است: ما را امیدوار می‌کنند مشکلات سیاسی حل خواهد شد اما ما به فکر کناره‌گیری از این رقابت‌ها هستیم. اگر بازی‌ها به کشور سوم منتقل شود ما قطعا از این رقابت‌ها کناره‌‌گیری می‌کنیم. این سخنان سرپرست سپاهان اکنون تیتر اول رسانه‌های عربستان، امارات و قطر است. آنها از این خبر بسیار خوشحال شدند.

قتل داور به خاطر اخراج
یک داور به خاطر اخراج یک بازیکن به قتل رسید. به نقل از آس، یک جوان با هفت‌تیر داور مسابقه‌ای که در کوردوبای آرژانتین برگزار می‌شد را به قتل رساند. قاتل پس از اخراج به خاطر ضربه زدن به بازیکن حریف، از
کوله پشتی‌ خود هفت‌تیرش را در آورد و به سمت «سسار فلورس» داور 48 ساله بازی شلیک کرد. طبق گزارش‌ پلیس، گلوله‌ها به سر، گردن و قفسه سینه مقتول اصابت کرد. قاتل پس از کشتن داور به سمت یک بازیکن دیگر شلیک کرد. «والتر ساراته» 25 ساله به بیمارستان انتقال داده شد. جراحت او سطحی است.

بدل مارادونا همه را
در قشم غافلگیر کرد
دیگو مارادونا برای حضور در مسابقات جام‌جهانی هنرمندان وارد قشم شد.
به گزارش ایسنا، تیم فوتبال هنرمندان آلمان برای شرکت در مسابقات جام‌جهانی هنرمندان وارد جزیره قشم شد. در ترکیب تیم هنرمندان این کشور فردی حضور دارد که به قدری شبیه مارادونا است که تمام افراد وی را با مارادونای معروف و ستاره آرژانتین اشتباه گرفته‌اند. در جریان تمرین تیم هنرمندان آلمان، این هنرمند بشدت از سوی مسؤولان و هواداران تشویق شد. وی عبدالغدیر اتیکی نام دارد و ملقب به دیگو است. این بازیگر طنز ترکیه‌ای‌الاصل و مقیم آلمان است.

افشین پیروانی استعفا کرد
مدیر تیم‌ملی فوتبال ایران از سمت خود استعفا کرد. به گزارش ایسنا، افشین پیروانی اعلام کرد استعفای خود را در تاریخ 24 بهمن‌ماه به علی کفاشیان داده است. او در این‌باره گفت: من آمده بودم کمک کنم اما وقتی نواقص را می‌بینم، نمی‌توانم بمانم. پیش از او کی‌روش نیز درخواست استعفای خود را به کفاشیان داده بود.

ادعای شیخ سلمان: رئیس فیفا شوم فوتبال را از سیاست دور می‌کنم
رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد در صورت برنده شدن در انتخابات ریاست فیفا شفافیت را اولویت خود قرار می‌دهد. او گفت که نباید اجازه داد سیاست داخل ورزش شود. شیخ سلمان تاکید کرد اگر به عنوان رئیس فیفا انتخاب شود نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا فوتبال را به دور از سیاست کند. او گفت: پیشرفت فوتبال برنامه اساسی و محوری من است. اولویت من اگر به عنوان رئیس فیفا انتخاب شوم این است که فوتبال را از سیاست دور کنم و اجازه ندهم سیاسیون در فوتبال دخالت کنند. نباید سیاست در فوتبال دخالت داشته باشد. به جای دخالت سیاسیون در فوتبال باید زمینه را برای حضور گسترده فدراسیون‌ها در تصمیم‌گیری‌های مختلف فراهم کرد و از ایده‌های خوب و مفید استقبال کرد. پیش از این قرار بود فدراسیون فوتبال ایران به شیخ سلمان بحرینی رأی دهد اما بعد از سفری که اینفانتینو، دبیر کل یوفا به تهران داشت به احتمال خیلی زیاد رأی فدراسیون ایران هم تغییر خواهد کرد. رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید می‌کند اگر به عنوان رئیس فیفا انتخاب شود نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا سیاست را از ورزش دور کند اما به نظر می‌رسد این تنها ادعایی بیش نیست و رئیس AFC به آن اعتقاد ندارد، چرا که در ماجرای پرونده‌سازی سعودی‌ها علیه ایران به‌رغم اینکه این موضوع کاملا سیاسی بود، همین شیخ سلمان آن را تایید کرد و به سود فدراسیون فوتبال عربستان رأی داد.


Page Generated in 0/0067 sec