printlogo


کد خبر: 153813تاریخ: 1394/11/28 00:00
سرخط خبر

 مهین گزانی، رئیس کمیته ملی آبشناسی کمیسیون ملی یونسکو از امضای توافقنامه‌ای برای تشکیل مرکز منطقه‌ای آموزش آب در ایران خبر داد و گفت: این مرکز علاوه بر آموزش مباحث آبی در ایران، مرکزی برای آموزش این مباحث در منطقه خواهد بود.
 علینقی مشایخی، عضو شورای راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت نرخ رشد فعلی اقتصاد کشور را در حد صفر اعلام کرد و گفت: پیاده‌سازی و نتایج برجام در اقتصاد کشور به‌سرعت عملی نخواهد شد.
  لورنزو سیمونلی، مدیرعامل بخش نفت و گاز جنرال‌الکتریک به ایران به تهران سفر کرده است تا درباره همکاری‌های نفتی با مقامات ایران مذاکره کند.
 محبعلی قزاق‌شاهد، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان سیستان‌وبلوچستان از امضای قرارداد جدید ایران برای افزایش صادرات برق به پاکستان خبر داد و گفت: این توانایی و ظرفیت وجود دارد که
 ۱۰۰ درصد برق مورد نیاز افغانستان و پاکستان را تأمین کنیم.
 وزیر نفت گفت: ایران از نظر توسعه شبکه گازرسانی جزو نخستین کشورهای دنیاست، به همین خاطر استفاده از نفت گاز، نفت سفید و گاز مایع به‌تدریج از سبد انرژی کشور حذف می‌شود.
 اصغر هندی، مسؤول دریافت مطالبات وزارت نفت درباره مطالبات از بابک زنجانی گفت: مقدمات فروش اموال زنجانی فراهم شده و از هفته آینده نسبت به فروش آن اقدام می‌کنیم.
 مدیرعامل راه‌آهن از ارائه پیشنهاد صفرشدن مالیات بر ارزش افزوده برای کالاهایی که با استفاده از خطوط ریلی جابه‌جا می‌شوند، از سوی دولت به مجلس خبرداد.
 ایسنا نوشت: اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو بزودی اجرایی خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0067 sec