printlogo


کد خبر: 153820تاریخ: 1394/11/28 00:00
سلام وطن

  نزدیک به 2 سال است که عملیات احداث زیرگذر مترو در ایستگاه شیخ‌الرئیس – تقاطع چهارصد دستگاه – در خیابان پیروزی آغاز شده است، اما هنوز سرانجام بهره‌برداری آن مشخص نیست، با توجه به حجم بالای مسافران مترو در این منطقه و مشکلات گوناگون برای عبور از عرض خیابان پیروزی از شهرداری منطقه درخواست رسیدگی فوری به این موضوع و  بهره‌برداری از زیرگذر در این منطقه را داریم. اهالی محل برای تردد از خیابان بویژه در ساعات شلوغی خیابان با مشکل مواجه هستند.
میثاق بدیعی‌مقدم

 پیامی داشتم برای معاون امور زنان ریاست جمهوری و این سوال که چگونه است برای تبلیغ یک حزب با استفاده از بودجه بیت‌المال 3 بار سمینار زنان و اعتدال و توسعه برگزار می‌شود اما اولین سمینار علمی قرآنی کشور با موضوع زنان برجسته از دیدگاه قرآن در استان مرکزی 3 سال است لنگ بودجه مانده است؟ چرا مسؤولان استان مرکزی همایش اعتدال و توسعه برگزار می‌کنند اما اقدامی برای برگزاری همایش رمزگشایی از آیات قرآن صورت نمی‌گیرد؟
186****0918

 مدتی است که طرح‌های امنیت اجتماعی برای برخورد با معتادان متجاهر، اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس به همت نیروی انتظامی در حال اجراست.  با اجرای این طرح با وجود  اینکه در حاشیه برخی بزرگراه‌ها و خیابان‌ها معتادان کمتر به چشم می‌آیند، اما در نقطه مقابل این افراد برای فرار از دست قانون و ادامه اعمال مجرمانه خود به داخل کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی رفته‌اند و پاتوق آنها در حقیقت کوچه‌های فرعی شهر شده است، این موضوع در مناطق 12، 13 و 14 که دارای بافت فرسوده و قدیمی هستند، بیشتر نمایان است. از نیروی انتظامی درخواست اعزام گشت‌های انتظامی به داخل خیابان‌های فرعی و کوچه‌ها را دارم.
علی معینی‌راد


Page Generated in 0/0058 sec