printlogo


کد خبر: 153871تاریخ: 1394/11/29 00:00
سرخط خبر

 دیروز تعداد 200000000 سهم معادل 8 درصد از سهام شرکت پتروشیمی فجر برای نخستین‌بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌‌های پذیرفته شده در بورس در فهرست نرخ‌های بازار دوم در نماد  «بفجر» عرضه شد. به این ترتیب با معامله 8 درصد از سهام پتروشیمی فجر و کشف قیمت 11500 ریالی، 2875 میلیارد تومان به ارزش بازار اضافه شد. در ضمن یک درصد از سهام شرکت پتروشیمی فجر به کارکنان شرکت اختصاص یافت.
 نماینده رسمی شرکت بنز در ایران از واردات ۲ هزار دستگاه مرسدس بنز به ایران در سال 95 خبرداد.
 با امضای یک یادداشت تفاهم، ایران بخشی از روغن نباتی سالانه مورد نیاز عراق برای سبد کالاهای اساسی جیره غذایی مردم این کشور را تامین می‌کند.
 سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: هیچ تغییری در نرخ تعرفه واردات روغن خام و دانه‌های روغنی صورت نگرفته و همچنان واردات این اقلام مانند گذشته انجام می‌شود. معاون بازرگانی وزارت جهاد هم گفت: صدور مجوز واردات روغن خام برعهده وزارت جهاد کشاورزی است.
 رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران گفت: متقاضیان می‌توانند از یارانه دولتی مصوب برای حضور در نمایشگاه صنایع غذایی مسکو بهره‌مند شوند.
 تسنیم نوشت: مترجم ماشینی ایرانی با ۱۰ میلیون داده انگلیسی و فارسی راه‌اندازی شد.
 وزیر انرژی گرجستان از تصمیم جدید دولت این کشور برای لغو روادید سفر مردم ایران به گرجستان خبر داد.
 رئیس انجمن صنفی کاریابی‌های بین‌المللی ایران گفت: درصدد هستیم نیروی کار را به کشورهای استرالیا، کره‌جنوبی و آلمان که قطب‌های قوی اقتصادی هستند، اعزام کنیم.
 بانک مرکزی اعلام کرد: به منظور سرعت بخشیدن به پرداخت وجوه سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج از ابتدای هفته آینده پرداخت وجوه تا سقف‌های 5 و 10 میلیون تومان و نیز حساب‌های مشترک و  حساب‌های اشخاص حقوقی آغاز خواهد شد.
 فرامرز توفیقی، عضو شورایعالی کار از جمع‌بندی سبد جدید معیشت خانوار و وضعیت هزینه‌ها خبر داد و گفت:
8 اسفندماه نشست نهایی افزایش دستمزد سال آینده مشمولان قانون کار برگزار می‌شود.
 رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: در حال حاضر میزان مطالبات معوق مالیاتی بالغ بر 40 هزار میلیارد تومان است که بخشی از آن متعلق به افراد دارای کارت‌های بازرگانی است که توان پرداخت مالیات ندارند.
 حمید بعید‌ی‌نژاد، رئیس هیات کارشناسی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران گفت: بانک مرکزی و 15 بانک دیگر ایرانی با موفقیت به سوئیفت وصل شدند.
 رئیس سازمان حفظ نباتات به مردم توصیه کرد با توجه به ناشناخته بودن میوه‌های قاچاق از نظر سلامت و کیفیت، آنها را خریداری و مصرف نکنند.
 نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران از تاسیس باشگاه اقتصاد‌دانان جوان در اتاق بازرگانی خبر داد.
 معاون وزیر نیرو با اعلام اینکه نزدیک به ۷۸ درصد از منابع آب زیرزمینی رو به نابودی است، گفت: در برخی مناطق، آب نه‌تنها دیگر برای شرب مناسب نیست بلکه در بخش کشاورزی هم امکان استفاده ندارد.
 معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور افزود: ادارات امور مالیاتی الزامی به دریافت کد رهگیری از بنگاه‌های املاک نخواهند داشت.
 


Page Generated in 0/0058 sec