printlogo


کد خبر: 153896تاریخ: 1394/11/29 00:00
اخبار

لاوتزی به لیگ چین پیوست
ازکیل لاوتزی، هافبک پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل به تیم هبی چاینا فورچون خواهد پیوست. قرارداد مهاجم آرژانتینی با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل به پایان خواهد رسید و در حالی که تیم‌هایی مثل اینترمیلان و چلسی خواهان جذب او بودند، باشگاه هبی چاینا فورچون به صورت رسمی عنوان کرد که لاوتزی را به خدمت گرفته است. گفته می‌شود قرار است مهاجم آرژانتینی حدود 10 میلیون یورو حقوق بگیرد و پاداشی حدود 6 میلیون یورو برای او در نظر گرفته شده است. لاوتزی در این فصل نتوانسته جایگاه فیکسی در تیم بلان برای خود پیدا کند و تنها 24 بازی برای تیمش انجام داده و 800 دقیقه بازی کرده است. پس از جکسون مارتینز،‌ رامیرس و ژروینیو،‌ لاوتزی چهارمین ستاره فوتبال اروپاست که در چند ماه اخیر راهی چین شده است.

رقیب بهداد سلیمی از اتهام دوپینگی بودن تبرئه می‌شود؟
شایعه‌ای مبنی بر منفی شدن نمونه B الکسی لوچف مطرح شده که در صورت صحت داشتن، غول روسی در المپیک ریو حضور خواهد داشت و رکورد جهان هم به نام او ثبت می‌شود. به گزارش ایسنا، الکسی لوچف در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان 2015 موفق به شکستن رکوردهای دوضرب و مجموع جهان و کسب مدال طلا در دسته فوق‌سنگین شد اما در کمتر از یک ماه پس از مسابقات جهانی، تست دوپینگ او مثبت اعلام شد که البته لوچف و وزیر ورزش روسیه به هیچ عنوان زیر بار این موضوع نرفتند و درخواست بررسی نمونه B را دادند. علاوه بر لوچف وزنه‌برداران زیادی تست‌شان در نمونه اولیه مسابقات جهانی مثبت اعلام شد. با وجود اینکه نزدیک به 2 ماه از اعلام اسامی نفراتی که تست‌شان مثبت شده، می‌گذرد اما هنوز جواب نمونه B هیچ کدام از آنها اعلام نشده است. با این حال شایعه‌ای مبنی بر اینکه نمونه B لوچف منفی بوده، مطرح شده است. بنابر دفاعیاتی که روس‌ها داشتند داروی ممنوعه که در نمونه A لوچف وجود داشت به دلیل مصدومیت از آن استفاده کرده است. وزیر ورزش روسیه نیز همان موقع که نمونه اولیه لوچف مثبت شد اعلام کرد این وزنه‌بردار مشکل پارگی رباط داشته است. البته فدراسیون جهانی وزنه‌برداری هنوز این موضوع را تایید نکرده و نظر قطعی درباره نمونه B این وزنه‌بردار روس نداده است.

استقلال به دنبال مهاجم لیگ استانی برزیل؟
خوزه توماس‌جیوانی درحالی به احتمال فراوان در تمرین عصر چهارشنبه استقلالی‌ها شرکت می‌کند که کارنامه بسیار ضعیفی دارد. به گزارش ایسنا، خوزه توماس جیوانی مهاجم برزیلی‌ای که مد نظر استقلالی‌ها قرار گرفته است، بازیکنی است که براساس منابع اینترنتی در 8 سال گذشته بارها و بارها تیمش را عوض کرده و همیشه به عنوان بازیکن آزاد یا قرضی به تیمی دیگر پیوسته است. به عبارت ساده‌تر هیچ تیمی حاضر نبوده قرارداد او را تمدید کند! به طور نمونه او در سال
10-2009 ، 5 بار به صورت قرضی جابه‌جا شده است. این بازیکن آنقدر کارنامه ضعیفی دارد که نوشتن همه آنها زمان زیادی می‌برد و سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا استقلالی‌ها به دنبال این بازیکن هستند؟ بازیکنی که اولا در پست مورد نیاز استقلالی‌ها توپ نمی‌زند و در ثانی این بازیکن کارنامه قابل دفاعی هم ندارد. آخرین تیمی که او در آن توپ زده است، ایتومبیارا نام دارد که در لیگ استانی برزیل شرکت می‌کند. او پیش از این در تیم «موگی میریم» توپ می‌زده که در دسته 2 برزیل بوده است و با جیوانی به دسته سوم رقابت‌های لیگ برزیل سقوط کرده است. او در تیم موگی میریم تنها 3 گل زده و در 17 بازی آخر تیمش نه‌تنها به عنوان بازیکن ثابت بلکه حتی به عنوان بازیکن ذخیره هم به میدان نرفته است.

انتخاب عضو سوم کمیته تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون
سومین عضو جهت احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فو‌تبا‌ل مشخص شد. قرار است کارگروهی
3 نفره برای بررسی وضعیت صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فو‌تبا‌ل تشکیل شود تا در این رابطه تصمیم‌گیری کند. سوابق فو‌تبا‌لی، مدرک تحصیلی و شرایط سنی بخشی از مواردی است که جزو شرایط کلی احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی است. علیرضا اسدی به عنوان دبیرکل فدراسیون، امیرفرشاد سپهر به عنوان مسؤول حقوقی فدراسیون فو‌تبا‌ل و نیز سید عبدی افتخاری مدیر کل بر‌نامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان 3 نفر عضو کمیته‌ بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی ریاست فدراسیون فو‌تبا‌ل هستند. البته در صورتی که اسدی نامزد حضور در انتخابات شود، دبیرکل موقت جایگزین او در کمیته تایید صلاحیت‌ها خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0057 sec