printlogo


کد خبر: 153909تاریخ: 1394/11/29 00:00
سلام وطن

 جوانی 24ساله هستم از قم. مقاله (از ماکیاولیسم تا دولت مطلقه مدرن) برایم جالب بود و معنای حرکات بعضی جریانات امروز برایم روشن شد. جواب بسیاری از شبهات ذهنی‌ام را گرفتم. خدا را شکر
رضایی

 پله‌های زیبای سوم خیابان ولیعصر به‌خاطر ایجاد آسانسور و صدالبته ایجاد 2دهنه مغازه تخریب شد که بعد از 18ماه افتتاح و 2روز بعد از آن تعمیرکار مشغول تعمیر آسانسور آن است! این اسراف بیت‌المال است که از اجناس غیرمرغوب استفاده شود.
198****0912

 درود و سلام خدا و ملت ایران بر دلاور‌مردان اطلاعات سپاه که در جریان تبادل جیسون آمریکا را تحقیر کردند و پول‌های بلوکه ایران را به وطن بازگرداندند. مرگ بر آمریکا
  388****0990

 این دولت یازدهم که تنها شعار ضدتورمی دارد هیچ برنامه اصولی برای اقشار آسیب‌پذیر ندارد. یارانه‌ها را نیز می‌خواهند قطع کنند و برای همین هم مجلسی همزبان خودشان نیاز دارند و دارند تلاش می‌کنند نمایندگانی به مجلس راه پیدا کنند که به جای طرفداری از حقوق مردم از روش‌های دولت بدون هیچ مقابله‌ای حمایت کنند. من و خانواده‌ام به این وکیل‌الدوله‌ها رأی نخواهیم داد و از مردم هم می‌خواهم با چشمان باز رأی دهند و گول شعار‌های امثال دولتی‌ها را نخورند.
غلام رضایی

 بنده جوانی هستم که برای دومین بار در انتخابات مجلس رأی خواهم داد. خواستم بگویم بهترین راهی که تاکنون پیدا کرده‌ام انتخاب لیستی است که تهیه‌کنندگان آن از بزرگان حوزه علمیه قم و نمایندگان رهبری چه در گذشته و چه در حال بوده‌اند. افرادی که به آنها می‌شود اطمینان کرد که به‌خاطر منافع مالی و حزبی از کسی حمایت نمی‌کنند.
قدرتی از قم
 


Page Generated in 0/0065 sec