printlogo


کد خبر: 153923تاریخ: 1394/12/1 00:00
سرخط خبر

  سی‌ان‌بی‌سی گزارش داد: با اجرای سیاست‌های بهبود قیمت جهانی نفت، بهای طلای سیاه تا پایان2016 میلادی به بشکه‌ای ۵۰ دلار افزایش پیدا می‌کند.
  بیزینس فایننس نیوز خبر داد: سخنگوی شرکت شل رقم بدهی این شرکت به ایران را 16/2 میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: می‌توانیم تایید کنیم فرآیند پرداخت بدهی معوق شل به ایران آغاز شده است.
  تسنیم نوشت: در حالی مدیرعامل عمران پردیس از افتتاح حدود ۴۵۰۰ واحد مسکن‌مهر همزمان با دهه فجر امسال خبر داده که تاکنون حتی یک واحد مسکن‌مهر هم در این شهر افتتاح نشد.
  پرس‌تی‌وی نوشت: دولت نروژ اعلام کرد پس از لغو تحریم‌ها به صندوق بازنشستگی بزرگ خود اجازه داده تا خرید اوراق قرضه دولت ایران را از سر بگیرد.
  پایگاه خبری او‌دی‌تی نوشت: موری مک‌کولی، وزیر خارجه نیوزیلند گفت نیوزیلند تحریم‌ها علیه ایران را لغو کرد و برای توسعه مناسبات 2 کشور سفارت خود در تهران را ارتقا داد.
  فروش رنوی فرانسه به ایران در دی 94 نسبت به مدت مشابه پارسال با رشد
46 درصدی به ۳ هزار دستگاه رسید.
  رویترز نوشت: ارتباط شبکه تراکنش‌های جهانی سوئیفت با تعدادی از بانک‌های ایرانی دوباره وصل شده و این بانک‌ها می‌توانند تراکنش‌های مالی بین‌المللی با بانک‌های خارجی را از سر بگیرند.
  ساختمان‌های 5 طبقه و بیشتر 7/91 درصد از مجموع پروانه‌های احداث ساختمان صادر شده از سوی شهرداری‌های شهر تهران را در نیمه‌ اول سال 1394 به خود اختصاص داده‌اند.
  عباس شعری‌مقدم، عضو هیات‌مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: واردات هرگونه کالا و تجهیزات خارجی بدون برگزاری مناقصه به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور ممنوع شد.
  اسپوتنیک گزارش داد: در ماه دسامبر صادرات نفت عربستان با ۳ درصد کاهش به روزانه 5/7 میلیون بشکه افت کرد.
 


Page Generated in 0/0047 sec