printlogo


کد خبر: 153948تاریخ: 1394/12/1 00:00
سلام وطن

  مسؤولان دولتی آنقدر سرگرم انتخابات شده‌اند که مردم باید پیاز را با قیمتی بالای 4000 تومان پیدا کنند و بخرند!
خزائی

  در شهرداری منطقه 14 تهران از میدان باغچه‌بیدی تا میدان بروجردی وانت‌های فروش میوه حدود 20 عدد در حاشیه خیابان می‌ایستند و یک لاین از خیابان باریک را برای این کار غیرقانونی سد معبر می‌کنند. از شهرداری و راهنمایی و رانندگی درخواست دارم یک مکان دیگر را برای کاسبی‌شان معرفی کرده و از این منطقه خارج‌شان کنند.
شوکتی

  نیروی انتظامی باید برخورد خود با زنان بد و بی‌حجاب را بیشتر کند. چرا گشت‌های ارشاد جمع شده است؟ سری به خیابان اندرزگو در شمال تهران بزنید و ببینید در خودروها دیگر حجابی وجود ندارد. اهالی مذهبی مناطقی مثل منطقه یک تهران باید به کجا شکایت برند؟ وزارت ارشاد!
صالحی

  برخی پایگاه‌ها یا سایت‌های خبری که مشخص نیست مجوز دارند یا ندارند در این ایام انتخابات مطالبی را در تخریب رقبای انتخاباتی خود می‌نویسند که بسیار تاثیر بدی در اخلاق جامعه دارد و بدون سند و مدرک است. چرا رسیدگی نمی‌شود؟ مسؤولان مرتبط با معاونت مطبوعاتی آیا نظارتی دارند؟
خدابنده

  تولید ملی یکی از مظلوم‌ترین مفاهیم در ایران است. دولت میلی به حمایت ندارد! بارها مقام معظم رهبری تاکید کردند هم به مردم و هم به مسؤولان، ما تولیدکنندگان از سوی مردم میل به این اجناس می‌بینیم اما دولت حمایت آنچنانی از تولیدکننده ندارد.
سالاربین


Page Generated in 0/0079 sec