printlogo


کد خبر: 153982تاریخ: 1394/12/2 00:00
سرخط خبر

 در سال ۹۳ تعداد ۲۱۶۷ میلیون تراکنش به ارزش ۱۱۱ هزار میلیارد تومان با استفاده از ابزارهای تلفن همراه، تلفن ثابت، کیوسک و اینترنت انجام شد.
 رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: سرمایه‌گذاری مشترک شرط حضور کالاهای کره‌ای در ایران است.
 معاون عمران روستایی بنیاد مسکن با تاکید بر اینکه روستاها به لحاظ اشتغال در شرایط خوبی قرار ندارند، گفت: ‌این مساله باعث افزایش مهاجرت از روستا به شهرها شده است.
 موسسه استاندارد ‌اند پورز، رتبه اعتباری عربستان را با ۲ درجه کاهش به آ منفی رساند.
 رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه نظام بانکی ما در استاندارد IFAS عقب است، درباره اعلام نکردن نرخ رشد اقتصادی گفت: به‌دلیل ابهامات در محاسبه نرخ سود بانکی هنوز نتوانسته‌ایم آن را اعلام کنیم.
 رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: از ابتدای سال۹۵ به واحدهای تولیدی و خدماتی تسهیلات مالیاتی (نرخ مالیاتی صفر) با هدف افزایش اشتغال داده می‌شود.
  شرکت بوئینگ اعلام کرد، دولت آمریکا به این شرکت مجوز مذاکره با ایرلاین‌های ایرانی برای فروش هواپیما را داده است.
 رئیس هیات مدیره هواپیمایی زاگرس از کارشکنی برخی بانک‌های ترکیه برای ایرلاین‌های داخلی خبر داد و گفت:‌ آنها به دنبال جابه‌جایی پول به صورت چمدانی هستند تا بتوانند ۵ درصد کمیسیون بگیرند.
 با هماهنگی ایران‌ایر و کمپانی ایرباس، دیروز یک فروند هواپیمای جدید ایرباس 350 XWV  به صورت نمایشی در فرودگاه مهرآباد فرود آمد.
 اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان از آغاز نمایشگاه بهاره از 11 اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: این نمایشگاه در 5 نقطه شامل ارم سبز، حکیمیه، مصلای تهران، بوستان ولایت و خاوران برگزار می‌شود.
 رئیس سازمان حفظ نباتات از ارسال نامه وزیر جهاد کشاورزی به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره برخورد با میوه‌های قاچاق خبر داد و گفت: در این نامه تاکید شده نظارت در سطح خرده‌فروشی‌ها وظیفه وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
 معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران گفت:‌ میوه‌های قاچاق، شبانه به میادین میوه‌وتره‌بار وارد می‌شود.


Page Generated in 0/0054 sec