printlogo


کد خبر: 154014تاریخ: 1394/12/2 00:00
اخبار

تبریک فرمانده سپاه به سردار دهقان
فرمانده کل سپاه و برخی مسؤولان لشکری، اعطای نشان ملی درجه یک شجاعت به وزیر دفاع را تبریک گفتند. به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، در پی اعطای نشان ملی درجه ‌یک شجاعت به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توسط حسن روحانی، در پیام‌هایی جداگانه سرلشکرمحمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، امیراسدالله حیدری رئیس کانون بازنشستگان ارتش، امیرسرتیپ دوم بازنشسته ایرج شیدایی رئیس کانون بازنشستگان وزارت دفاع، سردار حسین خالقی رئیس کانون بازنشستگان سپاه پاسداران، سردار سرتیپ دوم بازنشسته مصطفی مکاوی‌پور رئیس کانون بازنشستگان ناجا و محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف، این افتخار بزرگ را به سردار دهقان تبریک گفتند. در پیام سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری آمده است: راهبردهای نظامی و دستاوردهای دفاعی در جمهوری اسلامی ایران برگرفته از توان، تعهد و تخصص نیروهای انقلابی، توانسته است توازنی استراتژیک در هندسه قدرت منطقه‌ای و جهانی ایجاد نماید. این مهم پیام‌آور عزت و سربلندی برای کشورهای محور مقاومت، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است و بیانگر سختی و قهر خواهد بود بر استکبار و رژیم پلید صهیونیستی و عوامل موذی و ذلیل آن. در ادامه پیام، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری خطاب به سردار دهقان آورده است: اعطای نشان درجه یک شجاعت به جنابعالی، موجب مسرت و خرسندی همرزمان، دوستان و همه کسانی شد که با سوابق درخشان و انقلابی آن برادر عزیز آشنا هستند. بی‌شک این افتخار مرهون روحیه جهادی؛ تفکر انقلابی و هوشمندانه شماست که خالصانه در راه اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اید.

آغاز به کار پویش مردمی «نه به انگلیس »
 پویش مردمی «نه به انگلیس» آغاز به کار کرد. به گزارش تسنیم، در پی دخالت آشکار رسانه سلطنتی انگلیس در انتخابات ایران و تعیین خط‌مشی برای رأی‌دهندگان ایرانی تا آنجا که به صراحت اعلام کرده که به چه اشخاصی رای ندهند، کاربران فضای مجازی با تشکیل پویش «نه به انگلیس – No2uk » در دفاع از غیرت ملی خود نسبت به این رفتار مداخله‌جویانه واکنش نشان دادند. آدرس کانال تلگرامی این پویش https://telegram.me/No2uk است.

مجلس همسو با دولت زاییده تفکر بنی‌صدر است
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه کاندیداهایی که از سوی انگلیس مورد حمایت علنی قرار گرفتند باید از این حمایت اعلام برائت کنند، گفت: مردم به توصیه‌های رسانه‌های بیگانه گوش نخواهند کرد. محمدنبی حبیبی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به حمایت رسانه‌های وابسته به انگلیس و آمریکا از برخی کاندیداها و جریان‌های خاص سیاسی در انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی اظهار داشت: باید دید چه کسانی از فهرست‌های اعلام شده حمایت می‌کنند و چه کسانی با آنها مخالف هستند. وی افزود: قاعدتا وقتی لیستی مورد تایید دشمنان ما قرار می‌گیرد، لازم است آن جریان و کاندیداها اعلام برائت کنند و بگویند تعریف دشمن را قبول ندارند و در مخالفت با دشمن سخن بگویند. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه تا وقتی این نامزدها از حمایت دشمن اعلام برائت نکنند نباید انتظار داشته باشند مورد اعتماد مردم باشند، گفت: معتقدیم این موضوع که از کدام لیست، چه کشورها و چه جریان‌هایی حمایت می‌کنند می‌تواند ملاک خوبی برای قضاوت مردم باشد. مردم مسلما توصیه‌های رادیو بی‌بی‌سی را گوش نخواهند کرد. حبیبی در بخش دیگری به ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت اشاره کرد و گفت: اعتدال یک معنای لغوی دارد که بسیار خوب است اما در اینجا مقصود یک جریان دولتی است نه یک گفتمان سیاسی و جای تعجب دارد که چرا آن کاری را که بنی‌صدر در اوایل انقلاب کرد و معتقد بود مجلس باید با او هماهنگ باشد را در حال حاضر عده‌ای آغازگر آن شده‌اند. وی ادامه داد: اکنون عده‌ای دور هم جمع شده‌اند تا با تایید بی‌چون و چرا و با پشتوانه دولت به مجلس بروند، در این میان جای این پرسش باقی است که اگر این افراد به مجلس رفتند، آیا دولت برای آنها ریل‌گذاری می‌کند یا این افراد قصد دارند برای دولت ریل‌گذاری کنند؟
 


Page Generated in 0/0060 sec