printlogo


کد خبر: 154042تاریخ: 1394/12/3 00:00
سرخط خبر

 سفیر ایران در آلمان گفت: تجار و فعالان اقتصادی برای دریافت ویزای آلمان با معرفی از سوی اتاق بازرگانی می‌توانند به راحتی ویزا دریافت کنند و این تسهیلات برای آلمان‌ها نیز در نظر گرفته شده است.
 کریستین ساینس‌مانیتور نوشت: وضع تعرفه ۳۰۰درصدی بر پسته ایران از سوی دولت آمریکا مانع عمده‌ای در راه صادرات این محصول به آمریکا شد.
 تسنیم نوشت: در حالی حقوق آذرماه بازنشستگان فولاد در بهمن‌ماه پرداخت شد که پرداخت حقوق دی‌ماه آنان نیز به هفته اول اسفند موکول شد.
 رئیس سازمان چای کشور گفت: باقیمانده مطالبات چایکاران به حساب آنها واریز شد و بدین ترتیب همه مطالبات چایکاران پرداخت شد.
 رضا شهرستانی، عضو انجمن فولاد با اشاره به انباشت ۲۰ درصد فولاد تولیدی کارخانجات در انبارها از عقب افتادن ۶ ماهه پرداخت حقوق کارگران این صنعت خبر داد.
 رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پی افزایش ورود غیرقانونی میوه‌های قاچاق بویژه در روزهای پایانی سال، بخشنامه‌ای خطاب به مدیران اجرایی این سازمان صادر کرد.
 معاون سازمان توسعه تجارت گفت: پس از کاهش طبقات تعرفه‌ای از 10 به 8 طبقه، سقف تعرفه‌ کالاهای وارداتی بالاتر از 55 درصد نخواهد بود.
 وزیر نفت مهم‌ترین محور گفت‌وگو با وزیر خارجه عمان در حوزه انرژی را احداث خط لوله صادرات گاز ایران به عمان عنوان کرد.
 وزیر راه‌وشهرسازی با اعلام اینکه بزودی شرکت بین‌المللی لیزینگ هواپیما را با همکاری شرکت‌های بزرگ خارجی تشکیل خواهیم داد، گفت: خرید و فروش مسکن در سال ۹۵ سرعت می‌گیرد.
 در حالی حدود ۲۹ ماه از روی کار آمدن دولت یازدهم می‌گذرد که مسکن اجتماعی به‌عنوان طرح جایگزین مسکن‌مهر همچنان در حد حرف باقی مانده و عملاً هیچ اقدامی از سوی دولت برای تأمین مسکن اقشار کم‌درآمد انجام نشده است.
 


Page Generated in 0/0049 sec