printlogo


کد خبر: 154050تاریخ: 1394/12/3 00:00
کوتاه و گویا

  رامین عدالتخواه، رئیس اداره بازیافت منطقه7 با اشاره به طرح «بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها» گفت: دانش‌آموزان مدارس منطقه  در این طرح از دور ریختنی‌ها سفره هفت سین درست می‌کنند. از بهترین‌ها نمایشگاهی راه‌اندازی و در پایان به بهترین اثر جایزه تعلق می‌گیرد. همچنین شهرام شفیعی، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 7 از پیشرفت 58 درصدی ساخت مسجد حسینی خبر داد و افزود: این مسجد در 7 طبقه و با ظرفیت 690 نمازگزار به بهره‌برداری خواهد رسید و مساحت زیربنای آن 996 مترمربع و زیربنای کل ساختمان 3 هزار و 896 مترمربع است.
  باغ موزه دفاع‌مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت همزمان با اعزام کاروان‌های راهیان‌نور شهرداری تهران به مناطق عملیاتی جنوب کشور، مسابقه عکاسی موبایلی «راهیان نور» را برگزار می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه شرکت در مسابقه به سایت باغ موزه دفاع‌مقدس به آدرس www.iranhdm.ir مراجعه کنند.
  مجتبی عبداللهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران  در دیدار با احمد کریم برشاوی، شهردار نجف‌اشرف بر استمرار همکاری‌های فی‌مابین و انتقال تجربیات شهرداری‌های تهران و شهر نجف‌اشرف تاکید کرد.
  سیدهاشم سیدمهدی، عضو هیأت علمی انجمن جراحان عمومی ایران با اشاره به برگزاری یازدهمین کنگره سالانه انجمن علمی جراحان عمومی کشور در روزهای 25 لغایت 27 فروردین 95  گفت: مهم‌ترین مشکل جراحان داخلی گرانی تکنولوژی و وسایل پزشکی است.
  به گفته علیرضا سعادتی، رئیس اداره زیباسازی منطقه 6 به مناسبت فرارسیدن بهار، اداره زیباسازی طرح مرمت نقاشی‌های دیواری سطح شهر را در دستور کار قرار داده و  به طور ویژه‌نماها و المان‌های شهری را به تفکیک نواحی ششگانه در سطح منطقه شست‌وشو، رنگ‌آمیزی و پاکسازی می‌کند.
 


Page Generated in 0/0050 sec