printlogo


کد خبر: 154059تاریخ: 1394/12/3 00:00
سلام وطن

 یک سوال از وزارت نفت دارم و آن اینکه مگر نباید قیمت بنزین در ایران با فوب خلیج‌فارس محاسبه شود. چگونه است که قیمت نفت و بنزین ارزان می‌شود اما در ایران تاثیری در قیمت ندارد؟
قاسم‌زاده

 برخی افراد سعی دارند در ائتلاف اصولگرایان خدشه وارد کنند و لیست‌های موازی با تغییرات در بین اسامی منتشر کنند. باید مردم تهران این حربه را باطل کنند و لیست اصلی که در رسانه‌ها اعلام شده است را به‌دست بیاورند؛ لیستی که افراد مورد اعتماد و امین آن را تهیه کرده‌اند.
قدوسی

 مدیرعامل عمران پردیس از افتتاح حدود 4500 واحد مسکن‌مهر همزمان با دهه فجر امسال خبر داده بود که بهمن‌ماه هم تمام شد اما خبری از افتتاح حتی یک واحد مسکن‌مهر در این شهر نشد.
نوبختی

 از ملت با بصیرت انتظار می‌رود با هوشیاری بالا در انتخابات شرکت کنند و  به افرادی رای دهند که امثال رسانه‌های بیگانه همچون بی‌بی‌سی از آنها حمایت نمی‌کنند. امام خامنه‌ای نیز همین انتظار را از مردم دارند. باید توجه داشت که علاوه بر معیارها و ملاک‌های عمومی (تعهد، تخصص، ایثار، خلوص و...) یک نماینده مردم باید به شیطان بزرگ به چشم دشمن درجه یک ملت بنگرد و به جای چرخاندن اقتصاد کشورهای اروپایی به چرخاندن چرخ اقتصاد کشور اهتمام ورزد.
علوی‌تبار

 میدان سپاه تهران در انتهای اتوبان صیاد شیرازی به یک گره ترافیکی تبدیل شده است و شب‌ها باید ساعتی را پشت چراغ قرمز منتظر بمانیم تا وارد ترافیک میدان سپاه شویم. از مسؤولان درخواست دارم که با یک زیرگذر یا کوچک کردن میدان وسط مشکلات این تقاطع را حل کنند. به‌راحتی می‌شود با یک زیرگذر ترافیک انتهای خیابان طالقانی را به مسیر جنوب به شمال اتوبان صیاد منتقل کرد.
سیدصابری
 


Page Generated in 0/0044 sec