printlogo


کد خبر: 154077تاریخ: 1394/12/3 00:00
اخبار

قهرمانی تیم‌ملی فوتسال در آسیا
ملی‌پوشان فوتسال ایران با پیروزی
2 بر یک در دیدار پایانی جام ملت‌های فوتسال آسیا مقابل ازبکستان یازدهمین قهرمانی خود را در این مسابقه‌ها به دست آوردند. تیم‌ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار از چهاردهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا با پیروزی 2 بر یک مقابل ازبکستان میزبان یازدهمین قهرمانی خود را پس از 6 سال به دست آورد. این دیدار از ساعت 17:30 در ورزشگاه ازبکستان آغاز شد که برای ایران قدرت بهادری و محمد طاهری در نیمه نخست گلزنی کردند. برای ازبکستان نیز دلشاد ارسالیف گلزنی کرد. نیمه دوم این بازی با وجود موقعیت‌های پرتعداد هر دو تیم گلی را در بر نداشت تا شاگردان ناظم‌الشریعه با وجود حمایت پرتعداد تماشاگران از تیم میزبان، به قهرمانی این مسابقه‌ها برسند. با توجه به ناکامی حسین طیبی در گلزنی در این دیدار، سوفات مهاجم تیم ملی تایلند با 14 گل، برترین مهاجم این مسابقه‌ها شد.

رسول خادم: حرکات اضافی مشکل حسن یزدانی است
سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد گفت: جام «مدوید» یکی از سنگین‌ترین مسابقات مدنظر کادر فنی بود که خوشبختانه هم امکان ارزیابی از کشتی‌گیران دارای مجوز حضور در انتخابی تیم‌ملی را برای کادر فنی فراهم کرد و هم فرصت خوبی برای شناسایی اشکالات فنی کشتی‌گیران بود. رسول خادم درباره عملکرد کشتی‌گیران در جام مدوید اظهار کرد: در واقع غیر از عباس طحان و ایمان صادقی که به دلیل ضربه خوردن از ادامه رقابت‌ها باز ماندند، امکان شناخت بخشی از نقاط ضعف و قوت بقیه کشتی‌گیران فراهم شد. حضور حسن رحیمی در رقابت‌ها، آن ‌هم در یک وزن بالاتر صرفاً برای شرکت در یک یا 2 مسابقه‌ جدی‌تر از رقابت‌های فرانسه بود. وی ادامه داد: حسن یزدانی حرکتی رو به جلو دارد اما هنوز نمی‌تواند طبق یک برنامه مشخص و دور از حرکات اضافی کشتی بگیرد.

قهرمانی زودهنگام ایران در کشتی آزاد آسیا
بهنام احسان‌پور، احسان لشکری و پرویز هادی به دیدار فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در تایلند راه یافتند تا قهرمانی ایران پیش از مسابقات فینال قطعی شود. به گزارش ایسنا، مسابقات 4 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا، از صبح دیروز در شهر بانکوک تایلند برگزار شد که ایران با 3 فینالیست و یک کشتی‌گیر در دیدار رده‌بندی، قهرمانی خود را مسجل کرد. در روز نخست مسابقات ایران 36 و مغولستان 30 امتیاز به دست آوردند. در روز دوم ایران 3 فینالیست و یک کشتی‌گیر در رده‌بندی دارد که در بدبینانه‌ترین حالت 33 امتیاز کسب می‌کند و مغولستان با 3 کشتی‌گیر در رده‌بندی و یک کشتی‌گیر در فینال دارد که در بهترین حالت 34 امتیاز بدست می‌آورد که با این اوصاف قهرمانی ایران مسجل است.


Page Generated in 0/0055 sec