printlogo


کد خبر: 154113تاریخ: 1394/12/4 00:00
سلام وطن

 نمایندگان نباید ساکت بنشینند و انتظار داریم نمایندگان مجلس آینده قدرت نشان ‌دهند و جلوی بی‌عدالتی‌ها را بگیرند، جلوی فسادهایی همچون کرسنت و 3 هزار میلیاردی. انتظار داریم نظارت کامل بر عملکرد دولت باشد و از استیضاح و سوال از وزرا نترسند تا مجلسی پر از مدرس‌ها داشته باشیم.
محسنی

 روشنگری کنید که وظیفه همگان در زمان انتخابات روشنگری است بلکه مردم بتوانند انتخاب اصلح کنند.
هادی

 مردم در حیرت مانده‌اند که از انگلیس پیام می‌دهند که از رفسنجانی و یارانش حمایت کنید و به آنها رای دهید و به یاران امام خامنه‌ای رای ندهید! و حمایت‌شدگان انگلیس خود را تبرئه نمی‌کنند و حیرت می‌کنند از این همه از انقلاب برگشته که در بخشی امورات کشور مدیریت می‌کنند! باید بساط این رفتارهای منافقانه جمع شود.
همایون روز

 اینکه پیش از انتخابات برخی نامزدها اعلام می‌کنند در صورت نبودن اسمشان در لیست انصراف می‌دهند و بعد فراموش می‌کنند نشان می‌دهد رای دادن به این افراد اساسا درست نیست. این افراد صداقت نداشته و به فکر سهم‌خواهی خودشان از مجلس هستند.
شکوه‌فر

 دولتی که نمی‌تواند قیمت گوجه فرنگی و پیاز را که اشک مردم را درآورده است سامان دهد، صحبت از پیشرفت و اقتصاد شکوفا می‌کند؟ آیا این شعارها همانند وعده 100 روزه سامان دادن اقتصاد نیست؟
شب‌افروز

 بیمه‌های درمانی کشور یکی از مهم‌ترین موارد را تحت پوشش ندارند و آن بیمه درمان دهان و دندان است که قیمت‌های سرسام‌آوری دارد و افرادی که بضاعت مالی ندارند این بخش از سلامت را رها کرده‌اند. از وزیر بهداشت درخواست دارم طرح جهادی در این باره داشته باشند.
صمصامی


Page Generated in 0/0060 sec