printlogo


کد خبر: 154141تاریخ: 1394/12/4 00:00
ضدانگلیسی

دشمن از دوقطبی ملت ایران و انگلیس وحشت دارد
رئیس سابق رسانه ملی گفت: آنچه دشمنان انقلاب اسلامی از آن هراس دارند، دوقطبی واقعی بین ملت ایران و استکبار جهانی و دولت انگلیس است که پایانی بر آن متصور نیست.
عزت‌الله ضرغامی در کانال تلگرام خود نوشت:
در فاصله کوتاهی پس از هشدار رهبر معظم انقلاب درباره سیاست‌های مداخله‌جویانه انگلیس در انتخابات پیش‌رو، افراد، جمعیت‌ها و احزاب هرکدام به نوعی برائت و مرزبندی خود را با روباه‌پیر اعلام کردند و به نظر می‌رسد موج ایجاد شده تا پایان انتخابات با شدت بیشتری تداوم یابد. دیشب کارشناس بی‌بی‌سی! با هزار بهانه تلاش می‌کرد ثابت کند در ایران همه چیز با نظر رهبری است و تمام رویدادها به گونه‌ای  با چراغ سبز ایشان انجام می‌شود. حتی اگر تحلیل این به‌اصطلاح کارشناس را هم بپذیریم، نتیجه می‌گیریم که رقابت‌ها و لیست‌های شکل گرفته حاکی از سیاست رهبر معظم انقلاب برای حضور حداکثری مردم در صحنه است. پس دوقطبی نشان دادن انتخابات و ارشاد! مردم به انتخاب افراد خاص یا رای ندادن به افراد دیگر به نوعی نشان از تناقض در سیاست‌های رسانه‌ای روباه پیر است که برای مردم با بصیرت ایران تازگی ندارد. انتخابات پیش‌رو در چارچوب جمهوری اسلامی است. آرای بالای مردمی حاکی از اقتدار نظام و اطمینان مردم به رعایت حق‌الناس است و نتیجه هرچه باشد تقویت نظام و پیروزی ملت است؛ همان چیزی که رهبری می‌خواهند و مردم را به آن فرامی‌خوانند. آنچه که دشمنان انقلاب اسلامی از آن هراس دارند، دوقطبی واقعی بین ملت ایران و استکبار جهانی و دولت انگلیس است که پایانی بر آن متصور نیست.

گاف بی‌بی‌سی کار دست هاپتون داد
انگلیسی‌ها کاردارشان  در تهران را توبیخ کردند
«نیکلاس هاپتون» کاردار تازه وارد انگلیسی‌ها در تهران در نخستین ماموریت خود با هدف هدایت و مدیریت سیاست‌های نرم لندن در قبال ایران دچار یک اشتباه محاسباتی بزرگ شد
به گونه‌ای که با تشدید احساسات ضد انگلیسی در افکار عمومی ایران، از سوی مافوق خود در وزارت خارجه انگلیس توبیخ شد. ماجرا از آنجا شروع شد که طی روزهای گذشته بخش فارسی تلویزیون دولتی بی‌بی‌سی در راستای برنامه‌های انتخاباتی خود در ایران، در مداخله‌ای آشکار خواستار رای ندادن شهروندان ایرانی به چند تن از نامزدهای مجلس خبرگان و در ادامه حمایت تلویحی از برخی دیگر شد. به گزارش مهر، شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی، این بار برخلاف برخی ادوار گذشته نه‌تنها بر طبل تحریم انتخابات نکوفته که در یک تغییر تاکتیک آشکار، خواستار مشارکت گسترده مردم در این آوردگاه سیاسی شده است. بدیهی است این تغییر تاکتیک بی‌بی‌سی ذیل استراتژی ثابت و کلان نظام سلطه در تقابل با نظام جمهوری اسلامی ایران قابل تفسیر است. با این حال اظهارات حکیمانه اخیر رهبر معظم انقلاب در محکوم کردن مداخله انگلیس در انتخابات پیش‌رو و مواضع دلسوزان نظام و انقلاب در مواجهه با این دخالت هدفمند، بازی مشترک سفارت انگلیس در تهران، شبکه بی‌بی‌سی و دفتر نخست‌وزیری انگلیس را در عمل به هم زد. به عبارت بهتر، این بار قطعات پازل جنگ نرم انگلیس در انتخابات اسفند ۹۴ به واسطه اطلاعات غلط ارسالی از سوی سفارتشان در تهران، از همان ابتدا به گونه‌ای چیده شد که منجر به رسوایی این کشور در تقابل با ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران شد، چرا که شاید اگر انگلیسی‌ها همچون ادوار گذشته محتاطانه‌تر عمل می‌کردند ضریب دستیابی به اهدافشان ارتقا می‌یافت در حالی که این رفتار کنونی به دلیل عمق نفرت عموم ملت ایران از خباثت انگلیسی‌ها، عملا تاکنون نتیجه عکس داده است. در این باره؛ چنانکه خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده، «نیکلاس هاپتون» کاردار
تازه وارد انگلیس در تهران به دلیل ارسال آدرس‌های غلط از شرایط داخلی ایران و گرای اشتباهی که به شبکه بی‌بی‌سی و دفتر نخست‌وزیری انگلیس داده است، مورد مواخذه شدید مقامات دولتی این کشور قرار گرفته و توبیخ شده است.


Page Generated in 0/0057 sec