printlogo


کد خبر: 154147تاریخ: 1394/12/4 00:00
نبض جامعه

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد
آغاز پرداخت عیدی مستمری‌بگیران
براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پرداخت عیدی مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی براساس حرف الفبا از امروز آغاز شده و ظرف مدت یک هفته به اتمام خواهد رسید.به گزارش «وطن امروز» سیدتقی نوربخش، مدیرعامل تامین اجتماعی با اشاره به تصویب بودجه ۷۲ هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی در هیات مدیره سازمان گفت: این بودجه در راستای تعهدات درمانی، مستمری، بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری هزینه خواهد شد. وی از پرداخت عیدی مستمری‌بگیران از روز سه‌شنبه خبر داد و افزود: براساس مصوبه دولت ۶۸۸ هزار تومان به مستمری‌بگیران عیدی براساس حروف الفبا از روز چهارم اسفند به مدت ۷ روز پرداخت می‌شود. به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای عیدی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بازنشسته تحت پوشش سازمان اختصاص داده شده است.

اجرای برنامه سلامت نوروزی
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از آغاز برنامه بسیج سلامت نوروزی خبر داد. به گزارش ایلنا، خسرو صادق‌نیت، رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته برنامه بسیج سلامت نوروزی از اول اسفندماه ۱۳۹۴ با اجرای مانور بسیج توسط معاونت بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور آغاز شد. وی افزود: این برنامه با مشارکت فعال بازرسان بهداشت محیط در قالب حدود ۸۷۵ اکیپ نظارتی روزانه و کشیک ثابت در سراسر کشور از ۸ صبح تا ۸ شب در ساعات اداری، غیراداری و روزهای تعطیل از ابتدای اسفندماه تا 15 فروردین سال ۹۵ اجرا خواهد شد. صادق‌نیت گفت: هدف این برنامه حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و ایمنی مواد غذایی در سطح عرضه به منظور کاهش و کنترل بیماری‌های مرتبط با غذا است. رئیس مرکز سلامت محیط و کار عنوان کرد: کار‌شناسان مرکز سلامت محیط و کار نیز در اجرای مانور دانشگاه‌ها حضور فعال خواهند داشت و پایش و نظارت بر روند اجرای برنامه در دانشگاه‌های منتخب در دستور کار قرار دارد و همچنین بازدیدهای مشترک با قوه‌قضائیه، تعزیرات حکومتی و سازمان راهداری انجام خواهد شد.

توزیع کارت آزمون ارشد پیام نور از 10 اسفند
آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور پنجشنبه ۱۳ اسفند برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند از ۱۰ اسفند کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.
به گزارش مهر، کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ همه‌ داوطلبان‌ از روز دوشنبه ۱۰ اسفند برای مشاهده و پرینت روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. بر این اساس داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده با مراجعه به سایت و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند.

برپایی جشنواره هنری بهارستان
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از برپایی جشنواره هنری بهارستان خبر داد به گزارش«وطن‌امروز» عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه تمام برنامه‌های این سازمان در سال جدید در جهت تغییر چهره سیمای شهری است، گفت: از ابتدای اسفند ماه عملیات پیرایش شهری، حذف زواید بصری، ساماندهی المان‌های شهری و همچنین پاکسازی پیام‌های غیرمجاز شهری آغاز شده است. وی بیان داشت: بازسازی موزه علی‌اکبرخان صنعتی، میدان مشق و افتتاحیه مبلمان دایره خلاق در آستانه سال جدید انجام می‌شود، اما اقدامات بهار۹۵ در 4 حوزه تبلیغات فرهنگی و محیطی سطح شهر با ارائه فراخوان پس از شهادت حضرت زهرا(س) در روز بیست و سوم اسفند در دستور کار قرار خواهد گرفت.  علیزاده از برپایی جشنواره هنری بهارستان خبر داد و افزود: این جشنواره در 2 محور پرتردد تهران اجرایی می‌شود که شامل محور
راه‌آهن تا تجریش و همچنین محور میدان آزادی تا میدان امام حسین(ع) است که این دو محور با استدلال بر حجم تردد شهروندان انتخاب شده‌اند.


Page Generated in 0/0061 sec