printlogo


کد خبر: 154176تاریخ: 1394/12/5 00:00
سرخط خبر

 سفیر ایران در آلمان گفت: شاید در سیستم بانکی بویژه بانک‌های بزرگ برای همکاری با ایران نیاز به زمان باشد اما این مدت طولانی نیست و ظرف ۲ تا ۳ ماه آینده شاهد برگشت به حالت عادی خواهیم بود.
 معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری درباره رفع موانع تکمیل فاز دوم ساماندهی مشترکان حقیقی با بیش از ۱۰ سیمکارت گفت: در حال حاضر دنبال تایید مراجع ذی‌ربط هستیم که گمان می‌کنم موضوع تا عید 95 حل و فصل شود.
 وزیر راه و شهرسازی گفت: لیبرالی یا سوسیالیست شدن با ساختار جامعه ما منطبق نمی‌شود و ما بیشتر به دنبال ایرانی شدن هستیم.
 رسانه ونزوئلایی «تله‌سور» گزارش داد  دولت آرژانتین قیمت گاز در این کشور را ۳۰۰ درصد افزایش داده است.
 خبرگزاری آناتولی نوشت: تحریم‌های روسیه گردشگری ترکیه را به زانو درآورد تا آنجا که داووداوغلو مجبور به ابلاغ بسته حمایت از توریسم شد.
 محمدرضا انصاری، رئیس انجمن صادرخدمات فنی و مهندسی گفت: از سال ۸۱ که مشوق‌ صادراتی برقرار شد، رشد ۴۵ درصدی در این حوزه طی ۱۰ سال روی داد اما با وجود ظرفیت ۲۵ میلیارد دلاری، این رقم به زیر یک میلیارد دلار در ۲ سال اخیر رسیده است.
 موسسه تحقیقاتی صلح بین‌الملل استکهلم سوئد اعلام کرد: نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد عربستان دومین واردکننده بزرگ تسلیحات نظامی در جهان است که ۴۱ درصد تسلیحات آمریکا را در فاصله سال‌های 2011 تا 2015 خریداری کرده است.
  ارسلان غمگین، مدیرعامل کشتی‌سازی اروندان خواستار تغییر و بازنگری در عملکرد کمیته وجوه اداره شده سازمان بنادر شد و گفت: این کمیته نیازمند تغییرات است و باید موضوع عدم تصمیم‌سازی صحیح در این کمیته برای همیشه برطرف شود.
 رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی گفت: بنا داریم پهنای باند کشور را تا پایان سال ۹۵ به 8 هزار مگابیت بر ثانیه برسانیم و در انتهای برنامه ششم شاهد تحقق ظرفیت ۲۰ ترابیتی خواهیم بود.
 مشاور رئیس‌جمهوری برزیل از تصمیم ایران برای خرید ۵۰ هواپیما و ۱۰۰هزار تاکسی گازسوز از این کشور خبر داد.
 براساس مذاکراتی که بین مدیران سازمان انرژی‌های نوی ایران و مدیران شرکت ایتالیایی FINERGY صورت گرفته، قرار بر این شد تا ۳ پروژه خورشیدی به مجموع ظرفیت ۱۰ مگاوات در شهرهای کرمان، یزد و شیراز با سرمایه‌گذاری این شرکت احداث شود.
  به گزارش مرکز آمار ایران شاخص کل قیمت تولیدکننده نهاده‌های ساختمان‌ مسکونی شهر تهران در سال‌های 1391، 1392و 1393 به ترتیب برابر با 7/136، 3/169 و 5/180 است که درصد افزایش آن‌ نسبت به 3 سال قبل به ترتیب برابر با 7/36، 8/23 و 7/6 درصد است.
 اولیسس کانچولا، سفیر مکزیک در ایران با بیان اینکه کشورش می‌خواهد عقب‌ماندگی خود در روابط با ایران را جبران کند، گفت: 2 هیات تجاری مکزیک، بهار ۹۵ به تهران می‌آیند.
 معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه هیچ خط قرمزی برای دولت وجود ندارد، گفت: به دولت آدرس صحیح بدهید، حتی اگر بالاترین مقام اجرایی کشور هم دستش آلوده شود، به آن رسیدگی می‌کنیم.


Page Generated in 0/0055 sec