printlogo


کد خبر: 154258تاریخ: 1394/12/6 00:00
کوتاه و گویا

  به گفته علی حیدری، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 همزمان با ایام فاطمیه، ششمین نمایشگاه هنرهای تجسمی «کوچه‌های بنی‌هاشم» با مشارکت شهرداری منطقه 7 و با همت موسسه ریحانه‌النبی به منظور روایت و توسعه و ترویج سبک زندگی حضرت فاطمه‌زهرا(س) برگزار می‌شود.
  مجید خسروان، مسؤول دفتر هیئات مذهبی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه جامع علمی- کاربردی از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مداحان و مدیران هیئات دانشجویی مراکز علمی - کاربردی در استان اصفهان خبر داد.
  سیدامیرمحسن ضیائی، رئیس جمعیت هلال‌احمر در دومین نشست بازپیوند خانواده برای مهاجران گفت: ایران به مدت  30 سال میزبان چند میلیون پناهنده بوده است و در شرایطی که کشورها برای میزبانی از مهاجران درخواست کمک‌های هنگفت بین‌المللی دارند، جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اهداف اسلامی و انسان‌دوستانه، هیچ‌گاه درخواست کمک نکرده و با آغوش باز پذیرای مهاجران بوده است.
  حمیدرضا سفاری، مدیر طرح برنامه و سیاست‌گذاری پژوهشی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با اعلام خبر برگزاری دومین گردهمایی کاربران سامانه پژوهشیار شهرداری تهران به‌منظور بررسی آخرین وضعیت ثبت اطلاعات پژوهش‌های در حال انجام یا خاتمه یافته و همچنین تقدیر از فعال‌ترین کاربران سامانه بیان داشت: در این گردهمایی نتایج یک‌ساله بیش از 120 نفر از کاربران سامانه پژوهشیار مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.
  به گفته محمد دیمه‌ور، معاون آموزش ابتدایی وزارت‌ آموزش و پرورش در ایام نوروز برای دانش‌آموزان دبستانی به صورت استانی و هماهنگ، پیک نوروزی ارائه نخواهد شد.
 


Page Generated in 0/0053 sec