printlogo


کد خبر: 154276تاریخ: 1394/12/6 00:00
رویدادها

«روز انتخاب» در پای صندوق‌ها
ویژه‌برنامه «روز انتخاب» همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه 7 اسفند‌ماه به صورت زنده و مستقیم از ساعت 8 صبح تا پایان رأی‌گیری روی آنتن شبکه قرآن سیما می‌رود. این ویژه‌برنامه که حدود 13 ساعت به طول خواهد انجامید در 3 بخش از 8 صبح تا اذان ظهر، اذان ظهر تا اذان مغرب و اذان مغرب تا پایان رأی‌گیری از استودیو پخش شبکه قرآن تقدیم بینندگان خواهد شد. در این برنامه با جایگاه استقرار شبکه در صندوق اخذ رأی امامزاده صالح(ع) تجریش ارتباط زنده و مستقیم برقرار و همچنین تصاویری از دیگر جایگاه‌های اخذ رأی پخش خواهد شد.

اعتراض رضا صادقی به
مسؤولان محیط‌زیست
«امید»‌ها نمی‌توانند نفس بکشند!
رضا صادقی، خواننده مطرح جنوبی در صفحه شخصی‌اش اعتراض نامه‌ای کوتاه را خطاب به مسؤولان دولتی با اشاره به شعر معروف «زمستان» اخوان ثالث آورد و نوشت: «هـوا بس ناجوانمردانه سم است... اااااااااى. دمت گرم و سرت خوش باد... سلامم را تو پاسخ گوى و در بگشا... . همیشه جنوب و جنوبى مظلوم‌ترین بودن و هستن چه بندرعباسم که شاهرگ تجارى خاورمیانه است اما از همه چى محروم، چه اهوازم که روى گنج نفت و دریغ از حمایت... آقایان امیدها نمیتونن نفس بکشن، براى خدا، تدبیرى که گفتین یادتون نره...».

ابراهیم حاتمی‌کیا:
خواستند «بادیگارد» را سرکوب کنند!
ابراهیم حاتمی‌کیا درباره ساخت فیلمی درباره شهدای مدافع حرم اظهار کرد: من همیشه دلم خواسته است فیلمی درباره این شهدا بسازم اما اتفاقی باید رخ دهد و من دفعتا نمی‌توانم سراغ ساخت چنین اثری بروم. به گزارش مهر، وی با اشاره به مفاهیمی که در فیلم «بادیگارد» در نظر داشته مطرح کند، عنوان کرد: تحملی نسبت به فضای نقادانه‌ای که ممکن است حرف‌های تلخ و تندی بزند وجود ندارد و اگر این سخنان گفته شود عده‌ای کاری می‌کنند که چنین آثاری و سخنانی دیده نشود. کارگردان فیلم «بادیگارد» درباره حاشیه‌های جشنواره فیلم فجر گفت: من اسم اتفاقی را که امسال برای این فیلم «بادیگارد» رخ داد سرکوب کردن می‌گذارم. در بدترین شکل فیلم‌های دوستان عزیزم «دختر» ساخته آقای میرکریمی و «امکان مینا» ساخته آقای تبریزی در میان نامزدها آورده شد و فقط به این دلیل بود که انتخاب نامزدها پر شود و شخص دیگری در جدول جای نگیرد و بعد هم هیچ جایزه‌ای به این فیلم‌ها تعلق نگیرد. کارگردان «بادیگارد» افزود: این ضربه زدن به یک جریان است و نه یک فرد و این جریان فرهنگی که این دوستان سکاندارش هستند هیچ ارتباطی با آنچه باید جزو ارزش‌ها باشد و ما می‌خواهیم از آن بحث کنیم ندارد و اینها با آن بیگانه هستند.

فراخوان شرکت در نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهلچراغ»
مهلت ارسال آثار به جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهلچراغ» که در راستای حماسه اربعین در اردیبهشت ماه ١٣٩٥ برگزار خواهد شد، تا 25 اسفند تعیین شد و همزمان با اعلام این خبر دبیرخانه جشنواره کار خود را آغاز کرده است. به گزارش روابط عمومی نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهلچراغ»، نخستین دوره این جشنواره با هدف بزرگداشت حرکت عظیم راهپیمایی مردمی اربعین در کربلای معلا، معرفی و بازتاب عشق به اباعبدالله‌الحسین(ع) در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، جریان‌سازی برای تولید و حمایت از آثار در حوزه محتوایی سیره‌ زندگی معصومین (علیهم‌السلام) در عرصه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای برگزار می‌شود. این جشنواره شامل بخش‌های فیلم داستانی، فیلم مستند، فیلم پویانمایی، فیلمنامه و عکس و پوستر است که محدودیتی برای ارسال آثار به لحاظ تعداد ندارد و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و مقررات موجود و با محوریت موضوع جشنواره آثار خود را طبق اعلام دبیرخانه و اطلاع‌رسانی در سایت جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهلچراغ» تا  ٢٥ اسفند ارسال کنند. برای شرکت در جشنواره لازم است ابتدا براساس مقررات جشنواره فرم درخواست شرکت توسط متقاضیان تکمیل شده و کد رهگیری از سایت جشنواره به نشانی
 www.chehelcheragh.ir دریافت شود.


Page Generated in 0/0059 sec