printlogo


کد خبر: 154292تاریخ: 1394/12/6 00:00
سلام وطن

 دولت یازدهم به فکر مجلسی همسو است و این دلیلی ندارد، چرا که نمی‌خواهد نماینده‌ای مقابل آنها بایستد و پرسشگری کند از اینکه برای مثال چرا دیگر عرصه علمی کشور پیشرفت ندارد! چرا ماهواره‌ها را دیگر به فضا نمی‌فرستند و این بخش علم را تعطیل کردند، چرا روزبه‌روز گرانی و بیکاری افزایش می‌یابد و تورم داریم، چرا به افرادی که در فسادهای مالی همچون کرسنت دست دارند پست‌های مدیریتی داده می‌شود؟! چرا انرژی هسته‌ای و امتیازات زیادی در برجام دادیم و چرا وزرایی در کابینه هستند که شرکت‌های زیادی به نام‌شان است و به فکر تولیدکنندگان و قشر مستضعف نیستند؟ دولت مجلسی همسو می‌خواهد تا یارانه‌ها را قطع کند و بنزین را گران کند تا درآمد بیشتری کسب کند، چرا که نتوانسته است درآمدی از تولید نفت به علت کاهش قیمت نفت داشته باشد که این هم از سیاست‌های غلط حوزه انرژی بوده است. باید بگویم ما وکیل‌الدوله نمی‌خواهیم برای همین به لیستی رای می‌دهیم که وکیل مردم باشند نه دولت.
ذبیحیان

 جوان 25 ساله‌ای هستم از تهران. خواستم به شما و دیگر هموطنانم بگویم به لیست  یا افرادی در این انتخابات حساس رای بدهند که از سوی رسانه‌های حامی صهیونیست و انگلیس و داعش حمایت نشوند. باید به ضدانگلیسی‌ها رای بدهیم. از روزنامه «وطن امروز» به‌خاطر روشنگری‌هایش سپاسگزارم.
صادق والی


 چقدر خردمندانه رهبر انقلاب فرمودند که مردم هر چه رأی دهند نتیجه‌اش را خود می‌بینند، چه به انسان‌هایی که به انقلاب وفادارند و برنامه دارند و چه به آنهایی که از راه انقلاب دور مانده‌اند و بعضا مرعوب دشمن هستند. نتیجه‌اش را خودمان در سال‌های آتی در کشور می‌بینیم. پس باید همگی پای صندوق رأی به این مبانی توجه داشته باشیم.
ذوالقدری
 


Page Generated in 0/0054 sec