printlogo


کد خبر: 154306تاریخ: 1394/12/8 00:00
سرخط خبر

 سهمیه و حق رأی جمهوری اسلامی ایران در صندوق‌  بین‌المللی پول با 138 درصد افزایش از رقم قبلی1497 میلیون SDR به رقم جدید 3567 میلیون  SDR افزایش یافت و به تبع آن حق رأی کشورمان در این صندوق نیز از 62/0 درصد به 74/0 درصد رسید.
  مدیرعامل شرکت عمران وعده داد ۴۵۰۰ واحد مسکن‌مهر پردیس در نیمه دوم اسفند افتتاح می‌شود و دلیل تاخیر آن هم انتخابات مجلس بوده است.
 معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت خسارت کشاورزان به صندوق بیمه کشاورزی اختصاص یافت.
 تصویب نامه هیات وزیران درباره مجوز واگذاری صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد تا سقف 5/12 میلیارد تومان درحالی که تنها 3 هفته به پایان سال باقیمانده از سوی معاون اول ریاست‌جمهوری ابلاغ شد.
 مدیرعامل شرکت فلات قاره از مذاکره با انی، توتال و یک شرکت اتریشی برای اجرای طرح‌های نفتی در خلیج‌فارس خبر داد و گفت: ۲۰ میلیارد دلار فرصت سرمایه‌گذاری نفتی در این منطقه وجود دارد.
 وزیر کار در حکمی با تعیین ۱۱ ماموریت جدید، ارغوان فرزین‌معتمد را به‌عنوان رئیس دبیرخانه شورایعالی اشتغال تعیین کرد.
 رئیس اتحادیه قالیشویان تهران درباره آخرین تعرفه شست‌وشوی فرش نیز گفت: نرخ شست‌وشوی هر مترمربع فرش ماشینی 4000 تومان و فرش دستباف 6900 تا 11هزار و 200 تومان است و هزینه جابه‌جایی فرش‌ها به هر نقطه شهر تهران و به هر تعداد نیز 14 هزار تومان است و نرخ ثابت و مصوب اتحادیه به حساب می‌آید.
 سیداحمد مقدسی، رئیس هیأت‌مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه ما خواستار شدیم مسؤولان دولتی مانع واردات گوشت قرمز از روسیه شوند، گفت: کمبودی در این زمینه نداریم و حتی دامداران با مازاد تولید روبه‌رو هستند به‌طوری‌ که در ۳ هفته اخیر  قیمت گوشت گوساله نر از حدود ۱۱ هزار به ۱۰ هزار تومان کاهش یافته است.
 قیمت هر اونس طلا در معاملات دیروز با 3/0درصد افزایش به ۱۲۳۷ دلار و ۳۰ سنت رسید.


Page Generated in 0/0057 sec