printlogo


کد خبر: 154355تاریخ: 1394/12/8 00:00
سلام وطن

  سلام. یارانه افراد پولدار را اگر قطع می‌کنند باید به یارانه مستضعفین اضافه شود نه اینکه از آنها کم شود و به جیب دولت بازگردد. از ابتدا هم هدف از دادن یارانه کمک به قشر محروم بود و تولیدکننده‌ها. به تولید که نمی‌دهند، از مردم هم که حذف می‌کنند. ادعای تدبیرشان می‌شود!
شهریاری

  با آن همه سر و صدا و تبلیغات بسته خروج از رکود  را دولت ارائه کرد اما از اجرا خبری نشد. کارت‌های خرید کالای 10 میلیونی یکی از وعده‌های اجرا نشده این دولت است که به دیگر وعده‌هایش اضافه کردیم. نباید در انتخابات به وعده‌ها اطمینان
 می‌کردیم.
ایوبی

  ای‌کاش اولین طرحی که نمایندگان مجلس دهم تهیه و تصویب می‌کنند ساماندهی امور بانک‌ها و نظام اقتصادی کشور باشد و همه راه‌های فساد اقتصادی را بسته و ریشه آن را خشک کنند و بانکداری بدون ربا در کشور شکل گیرد که عامل بسیاری از بدبختی‌هاست.
یزدی

  سازمان حفاظت محیط‌زیست هیچ اقدامی در ساماندهی باغ‌وحش‌های کشور و محل نگهداری حیوانات زبان‌بسته نکرده است. در بسیاری از نقاط کشور این اماکن غیراستاندارد، عامل بیماری حیوانات و از بین رفتن آنها می‌شود.
صاعدی

  قرار بود دولت موتوسیکلت‌های برقی را جایگزین موتورهای بنزینی کند تا آلودگی هوا و آلودگی صوتی کاهش یابد اما نمی‌دانم چرا در دولت فقط طرح می‌شود و از عمل خبری نیست.
تیموریان


Page Generated in 0/0056 sec