printlogo


کد خبر: 154367تاریخ: 1394/12/9 00:00
سرخط خبر

 مشاور رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت:‌ ۳۰ درصد پروازهای نوروز ۹۵ چارتری و ۷۰ درصد غیرچارتری است.
 تسنیم نوشت: شعب منتخب بانک‌ها از
22 اسفند امسال، توزیع اسکناس نو را آغاز می‌کنند.
 پایگاه اینترنتی دی‌سنتینل نوشت: یک دادگاه فرجام‌خواهی فدرال در آمریکا حکم غارت 8/2 میلیون دلار از اموال ایران در این کشور به بهانه عملیات گروه‌های مقاومت در فلسطین اشغالی را تایید کرد.
 مبادلات تجاری ایران و چین در نخستین ماه 2016 میلادی ۴۱ درصد کاهش یافت و به 07/2 میلیارد دلار رسید.
 بلومبرگ نوشت: با وجود رفع تحریم‌ها، ایران هنوز مجبور است از مبادلات پایاپای استفاده کند و قصد دارد در قبال صادرات نفت به اروپا از این قاره بنزین وارد کند.
 مدیرکل استاندارد استان تهران از مردود شدن حدود یک درصد کل نازل‌های سوخت مایع در تهران در ۱۱ ماهه امسال خبرداد.
 بهنام عزیززاده، مدیر انجمن کاشی و سرامیک از انباشت ۳۰۰ میلیون مترمربع کاشی و سرامیک در کارخانه‌ها خبر داد و گفت:‌ به منظور مدیریت بازار، برنامه توقف تولید کارخانه‌ها از ۱۵ اسفندماه پیش‌بینی شده است.
 شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات دیروز با افزایش 388 واحدی به رقم 78 هزار و 228 واحد رسید.
 فارس نوشت: برآوردها حاکی از آن است که در 8 سال سهمیه‌بندی بنزین با استفاده از سامانه هوشمند، 100 میلیارد دلار صرفه‌جویی شده است که 75 میلیارد دلار آن  ناشی از کم‌شدن تقاضای بنزین و 25 میلیارد دلار آن ناشی از جایگزینی با CNG است.
 قائم‌مقام بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی تا هفته پایان اسفند، گزارش 9 ماهه نماگرهای اقتصادی را منتشر می‌کند.
 وزیر راه‌وشهرسازی و رئیس کنفرانس بین‌المللی اقیانوس‌شناسی خلیج‌فارس گفت: سهم اقتصاد دریا در تولید ناخالص ملی کشور در حالت خوشبینانه تنها حدود2 درصد است.
 رویترز در گزارشی اعلام کرد: بانک مرکزی پاکستان همه مبادلات مالی بانک‌های بازرگانی و موسسات مالی با ایران را تسویه کرده و راه برای از سرگیری فعالیت‌های تجاری دوجانبه هموار شد.
 در میان ۳۷ صنعت حاضر در بورس اوراق بهادار تهران از ابتدای سال تاکنون،
۱۱ صنعت، بازدهی بین ۵۰ تا ۱۵۴ درصدی را به خود اختصاص داده‌اند.
 رئیس شرکت دولتی حمل‌ونقل جمهوری قزاقستان با مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با امضای توافقنامه‌ای ضمن پیگیری مفاد تفاهمنامه‌های قبلی، با تاسیس شرکت مشترک جهت سرمایه‌گذاری و توسعه بندر خشک اینچه‌برون، ترمینال بندری در بندرعباس و همچنین بندر آکتائو در قزاقستان موافقت کردند.
 رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه بانک‌های معتبر سوییسی راهکار توسعه همکاری‌های اقتصادی دو کشور و ایران با سایر کشورها است گفت: روابط ایران و سوییس به صورت دراز‌مدت دیده می‌شود که در مرحله اول باید تسهیل روابط بانکی ایجاد شود.
 


Page Generated in 0/0056 sec