printlogo


کد خبر: 154441تاریخ: 1394/12/10 00:00
اخبار

ناراحتی شیخ سلمان
از خلف‌وعده عرب‌ها
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراف کرد بعضی از کشورها در انتخابات ریاست فیفا به وعده خود عمل نکردند. به نقل از الشرق‌الاوسط، در انتخابات ریاست فیفا اینفانتینو و شیخ سلمان بحرینی رقابت تنگاتنگی داشتند و در نهایت این اینفانتینو بود که توانست بیشترین رای را به خود اختصاص دهد و به عنوان جانشین بلاتر انتخاب شود. شیخ سلمان در گفت‌وگویی تلویزیونی تاکید کرد بعضی از کشورها به وعده خود عمل نکردند و هرچند قول داده بودند به او رای دهند اما این کار را انجام ندادند. رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: بعضی از کشورها وعده دادند به من رای خواهند داد اما به آن عمل نکردند. همه ما عرب هستیم اما متاسفانه بعضی از کشورها به گزینه دیگری رای دادند. امیدوارم در آینده شرایط تغییر کند و موضع‌گیری شفاف‌تری از خود نشان دهیم. او ادامه داد: کاملا روشن بود بعضی از کشورها از تصمیم خود صرف نظر کردند. به هر حال مهم این است که فیفا بحرانی را که در آن گرفتار شده بود پشت‌سر بگذارد و باید همه ما از رئیس جدید حمایت کنیم.

مذاکره کفاشیان با دبیرکل AFC
فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری دیدار تیم‌های ایرانی و عربستانی در داخل ایران مجددا نامه‌ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد کرد. بعد از جوسازی کشور عربستان درباره عدم حضور تیم‌های این کشور در ایران برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فدراسیون فوتبال هم اقدامات زیادی را انجام داد تا دیدار تیم‌های ایرانی در کشور بی‌طرف برگزار نشود. فدراسیون فوتبال در آخرین تصمیم خود قصد دارد امروز نامه‌ای را به دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند و در این نامه مجددا امنیت کشور ایران را گوشزد کند. علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال با تایید این مطلب به  مهر گفت: ما صحبت‌هایی را با دبیر کل AFC داشتیم. قرار شد آنها گزارش ناظران دیدارهای هفته اول لیگ قهرمانان آسیا را بگیرند ولی در مجموع از میزبانی ایران راضی بودند.

بلیت؛ 1000 تومان!
وزارت ورزش و جوانان طرحی را پیشنهاد داده که قیمت بلیت مسابقات خانگی استقلال و پرسپولیس در ادامه لیگ برتر با نازل‌ترین قیمت ممکن به فروش برسد.
به گزارش کاپ، بر این اساس و با توجه به پیشنهاد صورت گرفته طرحی در دست بررسی است که بلیت بازی‌های آینده پرسپولیس و استقلال که میزبان محسوب می‌شوند، با قیمت هزار تومان به فروش برسد. البته در این طرح، برای مثال درباره استقلال که 4 بازی خانگی در پیش دارد؛ بلیت هر 4 مسابقه پیش‌فروش می‌شود و در کارتی که 1000 تومان ارزش‌گذاری شده است به فروش خواهد رفت. بدین ترتیب درباره بازی‌های خانگی استقلال، این کارت 5 هزار تومان به فروش خواهد رفت.

یک ایرانی رسماً سهامدار عمده اورتون شد
 سهامدار ایرانی پیشین باشگاه آرسنال، سهامدار عمده باشگاه اورتون شد. با تایید باشگاه اورتون، فرهاد مشیری، سرمایه‌گذار ایرانی - بریتانیایی با خرید 9/49 درصد از سهام باشگاه اورتون به عنوان سهامدار عمده باشگاه اورتون معرفی شد. بیل کن رایت، رئیس هیات‌مدیره اورتون با تایید این خبر گفت: پس از پیگیری‌های زیاد،همکار مناسب خود را برای اداره امور باشگاه اورتون پیدا کردیم. وی افزود: در 18 ماه گذشته من با فرهاد ارتباط تنگاتنگی داشتم. او دانش خوبی از فوتبال دارد.
به‌طور حتم ما انتخاب خوبی انجام داده‌ایم تا حمایت‌های لازم از باشگاه صورت پذیرد.

۶ گزینه نهایی برای اسپانسرینگ پیراهن تیم‌ملی
۶ گزینه نهایی برای اسپانسرینگ پیراهن تیم‌ملی فوتبال ایران مشخص شدند.
به گزارش  فارس، پس از اینکه حراست وزارت ورزش در قضیه اسپانسرینگ پوشاک تیم‌ملی ورود کرده و تمدید قرارداد فدراسیون فوتبال با آل‌اشپورت منتفی اعلام شد، فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای جدید در این‌باره اعلام کرد سایر اسپانسرهایی که برای این موضوع علاقه‌مند هستند، اعلام آمادگی کنند تا کمیته بازاریابی پس از این مناقصه، اسپانسر نهایی پوشاک تیم‌ملی را مشخص کند. بر همین اساس این کمیته 6 گزینه آدیداس، لی‌نینگ، جوما، آل‌اشپورت، جیووا و هومل را به  عنوان گزینه‌های نهایی مشخص کرده تا بزودی در جلسه این کمیته به میزبانی فدراسیون فوتبال، اسپانسر پوشاک تیم‌ملی مشخص شود.
 


Page Generated in 0/0056 sec