printlogo


کد خبر: 154455تاریخ: 1394/12/10 00:00
سلام وطن

 از کارکنان خدوم شهرداری تهران بابت نظافت تهران بعد از انتخابات و پاکسازی همه تبلیغات از در و دیوار شهر سپاسگزارم. از برخی نامزدها هم به‌خاطر مصرف بی‌حد کاغذ باید گله کرد که هم محیط‌زیست را آلوده و هم پول زیادی صرف کردند.
صولتی

 در برخی روستاهای دورافتاده همچون خاش که اینترنت وجود نداشت استعلامی از کارت‌ملی صورت نمی‌گرفت و برخی افراد با دستکاری شناسنامه و پاک کردن مهر دوباره رای داده‌اند. مسؤولان وزارت کشور و استانداری پیگیری کنند.
یک هموطن از استان سیستان‌وبلوچستان

 از نمایندگان راه‌یافته به مجلس انتظار داریم بدانند مردم ولی‌نعمت هستند و رای آنها بوده که این مسؤولیت خطیر به آنها سپرده شده است. بنابراین به محض شروع کار در مجلس دهم طرح‌ها و لوایح مهم که در اقتصاد کشور تاثیرگذار است را برای خروج از رکود به تصویب رسانند و تنها نگاه منطقه‌ای به کار نداشته باشند بلکه با ورود به مجلس نماینده کل ایران هستند و برای آبادانی آن باید تلاش کنند.
بیگدلی

 ای‌کاش رئیس‌جمهور با ارسال پیامک این شائبه تبلیغات به نفع خود و لیست اصلاح‌طلبان را ایجاد نمی‌کرد. مردم بدون این پیامک هم با فراخوان رهبری در این انتخابات باشکوه شرکت می‌کردند. در ضمن‌ ای‌کاش مشخص می‌شد مخارج این پیامک‌ها از کدام منبع بیت‌المال هزینه شد!
سادات‌زاده

 ای‌کاش خونخواهی شیخ نمر و پیگیری احوال شیخ زکزاکی در میان اخبار روزمره از بین نمی‌رفت. نباید گذاشت رسانه‌های غیرمتعهد این صدا را خفه کنند. از وزارت امور خارجه تقاضای پیگیری دارم.
قلی‌بیگی

 داخل برخی ایستگاه‌های مترو تهران تابلوهایی قرار دارد که نشان می‌دهد قطار در چه ایستگاهی است و چه زمانی به ایستگاه مورد نظر مسافر می‌رسد ولی اکثر اوقات غیرفعال یا خراب است! از مسؤولان مترو درخواست می‌شود برای تخمین زدن زمان طی مسیر از سوی مسافران اولا در همه ایستگاه‌ها قرار گیرد و ثانیا فعال باشد نه خاموش. با تشکر
ذبیح‌پور


Page Generated in 0/0070 sec