printlogo


کد خبر: 154491تاریخ: 1394/12/10 00:00
اخبار

افزایش  بارندگی در بهمن ماه سال‌جاری در گلستان
میانگین بارندگی استان گلستان در بهمن ماه سال1394در مقایسه با سال گذشته بیش از 54 درصد افزایش نشان می‌دهد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، مدیرعامل این شرکت گفت: میزان بارش‌های استان گلستان از ابتدای مهر 1394 تا پایان بهمن ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 62 درصد و نسبت به دوره درازمدت 29 درصد افزایش را نشان می‌دهد.  علی نظری اظهار کرد: بیشترین بارش بهمن ماه در محدوده شهرستان گالیکش 106 میلیمتر و کمترین بارش در محدوده شهرستان آق‌قلا  45 میلیمتر است و میزان بارندگی در محدوده شهرستان گرگان در این ماه  بیش از 4میلیمتر به ثبت رسیده است. وی افزود: جریان رودخانه‌ها در مدت مهر لغایت پایان بهمن ماه سال جاری، نسبت به دوره شاخص در حوضه قره سو حدود 39درصد و در حوضه گرگانرود بیش از 88 درصد کاهش داشته است.


 تفاهمنامه بین شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی با دانشگاه‌ها
به میزبانی دانشگاه صنعتی اراک تفاهمنامه سه‌جانبه بین شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی و دانشگاه صنعتی اصفهان و این دانشگاه امضا شد.  به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی، این تفاهمنامه در راستای اهداف سند چشم‌انداز
20 ساله و سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور آقای پریدری معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان، دکتر ابطحی معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان و دکتر دیلمی‌عضدی معاون پژوهش دانشگاه صنعتی اراک امضا شد. پریدری، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در حاشیه امضای این تفاهمنامه ضمن اعلام آمادگی کامل این شرکت با تمام دانشگاه‌های کشور با هدف ارتقای فناوری و افزایش بهره‌وری در سطح صنایع کوچک و متوسط استان بر توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه با محوریت ارتباط متقابل خبرگان دانشگاهی، صنعتی و مشاوران به‌عنوان حلقه اتصال این 2 بخش تاکید کرد.
 


Page Generated in 0/0057 sec