printlogo


کد خبر: 154523تاریخ: 1394/12/11 00:00
اخبار

عیادت فرزند رهبر انقلاب از آیت‌الله واعظ‌طبسی
فرزند رهبر معظم انقلاب روز گذشته با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) از آیت‌الله واعظ‌طبسی عیادت کرد. به گزارش رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمجتبی خامنه‌ای، فرزند رهبر حکیم انقلاب اسلامی دیروز جهت اطلاع از آخرین وضعیت جسمی تولیت آستان قدس رضوی در بیمارستان امام رضا(ع) حاضر شد. همچنین حجت‌الاسلام احمری، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در خراسان‌رضوی، محمود صلاحی، استاندار سابق خراسان‌رضوی و حجت‌الاسلام عبدخدایی بر بالین آیت‌الله واعظ‌طبسی حاضر شدند و از خدای متعال شفای عاجل وی را مسألت کردند.

آیت‌الله لاریجانی: پیام انتخابات  تبعیت مردم از رهبری است
رئیس قوه‌قضائیه پیام مهم حضور باشکوه مردم در انتخابات به بدخواهان و بلندگوهای تبلیغاتی آمریکا و انگلیس را پایبندی آنان به نظام، تبعیت از رهبری و ایستادگی بر سر آرمان‌های اسلامی و انقلاب دانست.
به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه‌قضائیه، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در جلسه دیروز مسؤولان عالی قضایی با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت بزرگ ایران بار دیگر در امتحان بزرگ سیاسی و الهی انتخابات سربلند و پیروز شدند و حضور پرشور مردم و برگزاری سالم و توأم با امنیت و آرامش انتخابات در کشور در شرایطی که شاهد ناامنی‌های زیادی در منطقه هستیم؛ اقتدار، صلابت، عزت و پایبندی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد. رئیس قوه‌قضائیه افزود: این انتخابات با شکوه، پیام بسیار مهمی برای بدخواهان نظام و تمام کسانی بود که بویژه در ماه‌های اخیر با بمباران تبلیغاتی شدید تلاش کردند مردم را به عدم حضور در انتخابات تشویق کنند و می‌خواستند اینگونه القا کنند که مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های انقلاب خود پایبند نیستند. آیت‌الله آملی‌لاریجانی با اشاره به اینکه مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی میان مشکلات و نارسایی‌های داخلی کشور و ضرورت حفظ اقتدار و صلابت اصل نظام به خوبی تفکیک قائل شده‌اند، تاکید کرد: مردم بصیر ایران با حضور پررنگ و پرمعنای خود در انتخابات نشان دادند اصل جمهوریت نظام و ارزش‌های والای انقلاب را قبول دارند، اما متاسفانه بمباران تبلیغاتی غرب به گونه‌ای دیگر بود و پیش از انتخابات در تلاش برای مایوس کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رای و پس از آن نیز درصدد ارائه تفسیرهای غلط و نادرست از نتیجه انتخابات بودند.

خبرگان دوره پنجم ولایی‌تر از  دوره‌های گذشته است
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه خبرگان دوره پنجم ارزشی‌تر از 4 دوره قبلی خبرگان است، گفت: نیامدن آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح، 2 فقیه وارسته ولایی مایه تأسف است ولی آنچه مایه سپاس از خداوند است اینکه مجلس خبرگانی که تقویت رهبری است، شکل گرفت. آیت‌الله سیداحمد خاتمی با اشاره به ترکیب مجلس خبرگان آینده، تصریح کرد: بنده در رابطه با ترکیب خبرگان قاطعانه می‌گویم که خبرگان دوره پنجم ارزشی‌تر از 4 دوره قبلی خبرگان است و معنای تفصیلی این موضوع این است که تمام این ادوار مجلس خبرگان ارزشی بوده اما این دوره به‌رغم میل بدخواهان مجلس خبرگان ولایی‌تر شکل خواهد گرفت. وی ادامه داد: بنده قبل از انتخابات می‌گفتم و الان نیز به ضرس قاطع می‌گویم که ملت عزیز ما بدانند مجلس خبرگان ارزشی‌ است؛ کسانی ممکن است جنجال به پا کنند که خبرگان حزبی نیست من هم می‌گویم خبرگان حزبی نیست اما جریان ارزش‌گرایی یک حزب و جناح نبوده بلکه یک جریان خالص و وفادار به انقلاب است. آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه با ترکیبی که تاکنون اعلام شده این وفاداری به انقلاب در ترکیب خبرگان دیده می‌شود، در عین حال یادآور شد: نیامدن آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح، 2 فقیه وارسته ولایی مایه تأسف است ولی آنچه مایه سپاس از خداوند است اینکه خبرگانی که تقویت رهبری است، شکل گرفت. عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: با این ترکیب می‌گویم که بدخواهان از اینکه کمترین ضربه را به عمود خیمه انقلاب یعنی ولایت فقیه وارد کنند،‌ ناکام هستند.
 


Page Generated in 0/0060 sec