printlogo


کد خبر: 154524تاریخ: 1394/12/11 00:00
انقلاب

نگاه اشرافی خاندان هاشمی  ریشه توهین مرعشی
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: وقتی مردم ما نگاه عاقل‌ اندر سفیه به آنها می‎کنند و به این جریان در انتخابات تودهنی زدند، عربده‎کشی‎هایی از روی عصبانیت از ناحیه این جریان صادر می‎شود. نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج، در واکنش به اظهارات حسین مرعشی، یکی از اعضای خاندان آقای هاشمی که مردم شهرستان‎ها را به دلیل رای ندادن به لیست آقای هاشمی عقب‌مانده سیاسی دانست، تصریح کرد: این اظهارات ریشه در نگاه اشراف‏‎گونه این خاندان دارد و وقتی افراد این جریان منطق ندارند به این صورت برخورد می‎کنند. پژمانفر بیان کرد: این افراد از هر راهی و با هر حیله‎ای در ارتباط با موضوع انتخابات حتی با زیر سوال بردن نظام و همکاری با جریان‎های مخالف و انگلستان به این صورت اقدام می‎کنند. نماینده مردم مشهد در مجلس در خاتمه تاکید کرد: وقتی مردم ما نگاه عاقل ‌اندر سفیه به آنها می‎کنند و  در انتخابات به این جریان تودهنی زدند، عربده‎کشی‎هایی از روی عصبانیت از ناحیه این جریان صادر می‎شود.

«رأی» مردم را با جان و دل می‌پذیریم
نماینده مردم تهران با تقدیر از حضور باشکوه مردم در انتخابات گفت: اصولگرایان در هر صورتی به رأی مردم احترام گزارده و می‌گزارند. محمد کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که در انتخابات دهمین دوره مجلس موفق به کسب رأی مردم نشد، در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: اصولگرایان در هر صورتی به رأی مردم احترام می‌گزارند؛ ما مثل برخی‌ نیستیم که به رأی مردم نسبی نگاه کنیم و اگر رأی مردم با نظرمان یکسان نبود، مردم را به باد انتقاد و فحش بگیریم. وی گفت: ما در هر صورتی به نظر و رأی مردم احترام می‌گزاریم چرا که مردم حق دارند نمایندگان خود را انتخاب کنند و هر انتخابی که داشته باشند، باید محترم و مورد قبول باشد. کوثری در پاسخ به سوالی درباره عدم رأی مردم تهران به او، گفت: مردم تهران تصمیم گرفتند افراد دیگری را انتخاب کنند که این حق آنهاست و ما نیز با جان و دل آن را می‌پذیریم.

تبریک زاکانی به منتخبان مردم تهران
علیرضا زاکانی، نماینده اصولگرای مجلس نهم که در انتخابات مجلس دهم نتوانست به عنوان منتخب مردم تهران وارد مجلس شود، با صدور اطلاعیه‌ای از مردم تهران قدردانی کرد و به منتخبان حوزه انتخابیه تهران نیز
تبریک گفت.  
متن اطلاعیه زاکانی به این شرح است:
بسمه‌تعالی
مردم شریف و عزیز تهران
با حمد و سپاس به درگاه پروردگار یکتا حضور گسترده شما را در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ارج می‌نهیم  و از حمایت‌های بی‌دریغ و خالصانه شما از ائتلاف اصولگرایان کمال سپاس و تشکر را داریم.
نتیجه رقابت انتخاباتی را ماحصل تضارب آرا و خرد جمعی شهروندان تهرانی می‌دانیم و در مقابل آن خاضع هستیم و از گردش مسؤولیت‌ها استقبال می‌کنیم اما از مجریان انتخابات به‌خاطر اقدامات مشابه آنچه در دولت گذشته خود معترض آن بودند، گله‌مندیم و قضاوت درباره آن‌ را به افکار عمومی می‌سپاریم.
به تمام راه‌یافتگان به مجلس شورای اسلامی بویژه رقبای جریان اصولگرا تبریک گفته و پیروزی ایشان را تبریک می‌گوییم و آماده کمک همه‌جانبه به ایشان در راه خدمت به مردم هستیم.
و در آخر بر سر عهد خود با امام و شهدا برای پاسداری و مطالبه آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم و در این مجاهدت خسته
 نخواهیم شد.


Page Generated in 0/0057 sec