printlogo


کد خبر: 154530تاریخ: 1394/12/11 00:00
سرخط خبر

 حسین میرمحمدعلی، عضو انجمن کشتیرانی گفت: سوئیفت هنوز به طور کامل برقرار نشده و فقط بین بانک ملی با یک بانک اروپایی که ۵۰ درصد سهامش متعلق به ایران بوده، ممکن شده است.
 معاون آفریقا و خاورمیانه شرکت پژو با بیان اینکه تولید پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ در ایران متوقف نمی‌شود، گفت: پژو 301 و پژو 208 بین سال‌های 2015 و 2016 و پژو 301 نیز سال 2018 به بازار ایران عرضه می‌شود.
 محمد امین‌الرعایا، تحلیلگر مسائل بانکی اظهار داشت:‌ از 35 هزار میلیارد تومان سپرده قرض‌الحسنه در بانک‌های کشور حدود 14 هزار میلیارد تومان نصیب اقشار هدف می‌شود اما حدود 25 هزار میلیارد تومان هم به صورت وام قرض‌الحسنه به کارکنان، رؤسای شعب و مدیران بانک‌ها می‌رسد.
 مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: براساس مذاکرات انجام شده با بانک جی‌بی‌سی (JBC) ژاپن قرار است نخستین کارت‌های بین‌المللی بانکی از سال آینده وارد نظام بانکی ایران شود.
 ایران و کره‌جنوبی یادداشت‌تفاهم ۵ میلیارد دلاری برای تامین مالی پروژه‌های زیر‌بنایی، عمرانی و تولیدی در ایران توسط بانک‌ها و موسسات مالی و شرکت‌های کره‌ای امضا کردند.
 در سومین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران، تفاهمنامه‌ای بین شرکت ماموت ایران و خودروسازان اسکانیای سوئد و تفاهمنامه‌ای میان انجمن قطعه‌سازان ایران با قطعه‌سازان ترکیه و انجمن قطعه‌سازان هند به امضا رسید.
 نظام‌نامه رفتار حرفه‌ای اخلاقی در مهندسی ساختمان در 26 بند به تصویب هیات دولت رسید.
 ارزش صندوق‌های قابل معامله بورس و اوراق بهادار در پایان بهمن امسال با رشدی ۴۰ درصدی نسبت به دی ماه به رقم یکهزار و 797 میلیارد تومان رسید.
 مدیران عامل ایران‌خودرو و سایپا اعلام کردند ارزش هر کدام از این 2 شرکت خودروساز در شرایط فعلی ۷ میلیارد دلار است.
 استفان گوشنر، نماینده شرکت مرسدس بنز گفت: اولین کامیون بنز در خط مونتاژ در ایران قرار گرفته است و تولید آمبولانس بنز در ایران نیز آغاز خواهد شد.
 وزیر نفت با بیان اینکه صادرات نفت و میعانات گازی ایران در بهمن ماه به یک میلیون و ٧٥٠ هزار بشکه در روز رسید، از توافق با کره‌جنوبی برای افزایش ۲ برابری حجم صادرات نفت به این کشور خبر داد.
 قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: سرانه مصرف آب شهروندان تهران، در حال حاضر ۲۲۰ لیتر است که باید به ۱۳۰ لیتر کاهش یابد.
 معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان تهران گفت: سیلاب‌های به وجود آمده از باران‌های شدید تا به امروز بیشتر از ۱۰۰ میلیارد تومان به شهرستان‌های تهران خسارت زده است.
 وزیر نیرو با تشریح تغییرات جدید در ساختار صنعت برق، گفت: تا فروردین ماه ۲۰ شرکت نیروگاهی به عنوان زیرمجموعه شرکت مادرتخصصی نیروگاه‌های حرارتی فعالیت می‌کنند.
 


Page Generated in 0/0056 sec