printlogo


کد خبر: 154535تاریخ: 1394/12/11 00:00
تهران

گردهمایی صنعت تغذیه و سلامت
نخستین گردهمایی صنعت تغذیه و سلامت کشور با هدف تجلیل از فعالان این حوزه،
18 اسفندماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود. امیرحسین امینی، دبیر نخستین گردهمایی صنعت تغذیه و سلامت کشور، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر اصلاح نظام سلامت کشور و با توجه به اهداف وزارت بهداشت مبنی بر ارتقای سلامت و بهداشت در جامعه، این گردهمایی با حضور فعالان این حوزه برگزار می‌شود. دبیر این اجلاس ادامه داد: این مراسم با همکاری نهادها و اتحادیه‌های مرتبط از جمله سازمان غذا و دارو و با هدف تحقق بخشیدن به شعار سازمان جهانی بهداشت مبنی بر «ایمنی غذا از مزرعه تا سفره» فرصتی مناسب است تا نقاط قوت، ضعف و پیشرفت این حوزه مورد بررسی قرار گیرد. این همایش با محوریت معرفی و تجلیل از رستوران‌های محبوب کشور توسط گروه بین‌الملل فرازمان با حمایت سازمان غذا و دارو برگزار می‌شود.

تندیس حقوق مصرف‌کننده  برای ایرانسل
ایرانسل در پانزدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تنها اپراتور دریافت‌کننده تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد. این اپراتور تلفن همراه به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور دیتای ایران، براساس ارزیابی‌های سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان موفق به دریافت تندیس و سومین گواهینامه متوالی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت شد. رضایت حداقل 70 درصدی مشتریان، از موارد الزامی در فرآیند ارزیابی برای اخذ این جایزه ملی است.

تندیس زرین برای زرماکارون
بعد از دریافت تنها مدال افتخار صادرات کشور، این ‌بار در پانزدهمین همایش روز‌ملی حمایت از حقوق مصرف‌کننده برای نهمین سال متوالی تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کننده به شرکت صنعتی زرماکارون اعطا شد. همچنین در این همایش گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کننده به شرکت صنعتی آرد زر، دیگر شرکت زیرمجموعه گروه صنعتی پژوهشی زر تعلق گرفت. این تندیس و گواهینامه در پی ارزیابی کارشناسان سازمان حمایت به این گروه اهدا شد.


Page Generated in 0/0069 sec