printlogo


کد خبر: 154561تاریخ: 1394/12/11 00:00
سلام وطن

 اصلاح‌طلبان در تهران امروز از همان سیستمی پیروز شدند که سال 88 آن را قبول نداشتند و بر ضد آن شورش می‌کردند!
447****0910

 خدا رو شکر می‌کنیم که خیابان‌های تهران به بهانه تقلب در انتخابات شاهد فتنه‌گری‌ها نیست. مشخص می‌شود کدام جناح جامعه به‌دنبال آشوب خیابانی هستند و کدام طیف به قانون سر تعظیم فرود می‌آورند.
اقبالی

 با وجود ورود اصلاح‌طلبان تهران به مجلس باز هم هنوز اکثریت به اصولگرایان رسیده است و اصلاح‌طلبان کرسی‌های کمتری دارند. امید داریم که این مجلس به مجلس ششم تبدیل نشود و همه نمایندگان به احقاق حقوق مردم و خروج آنها از تنگناهای اقتصادی کمک کنند.
زمان‌آبادی

 اصلاح‌طلبان از یک‌سو می‌گفتند ما تعداد محدودی نامزد تاییدصلاحیت‌شده در انتخابات داریم حالا چطور شده است که ادعا می‌کنند اکثریت مجلس را به‌دست گرفته و پیروز شده‌اند؟!
گلریز

 حمایت مردم از لیست جامعه مدرسین و روحانیت در خبرگان و رأی اکثریت به این افراد نشان از بصیرت مردمی دارد که هنوز روحانیت را به عنوان راهنمای خود می‌شناسند.
فلاحت‌پیشه
 
 در آستانه نوروز قیمت‌های آجیل و خشکبار سر به فلک می‌کشد، از مسؤولان تنظیم بازار و حمایت از مصرف‌کننده درخواست داریم بازرسی‌های خود را افزایش دهند.
خامسی

 این سیاسیونی که افراد حزب‌اللهی را تندرو می‌خوانند آیا سخنان روشنگر رهبری را گوش دادند؟ نمی‌خواهند از اظهارات خود ابراز پشیمانی کنند؟
نقی‌نیا


Page Generated in 0/0064 sec