printlogo


کد خبر: 154572تاریخ: 1394/12/12 00:00
سرخط خبر

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عیدی ما به کارگران «اشتغال بیشتر در سال ۹۵» است.
 بالغ بر ۱۵۵ هزار و ۱۸۳ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال افزایش سرمایه در ۱۱ ماه گذشته در بورس اوراق بهادار به سرانجام رسیده است.
 تفاهمنامه همکاری بین کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با PIL سنگاپور به‌عنوان هجدمین کشتیرانی برتر دنیا امضا شد.
 مدیرعامل دخانیات ایران گفت: یک شبکه سازماندهی و لجستیک کاملا قوی و آنلاین پشت کالای قاچاق است.
 رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل گفت: برگزاری فروش فوق‌العاده در آجیل‌فروشی‌ها کار سختی است و هیچ آجیل‌فروشی در طرح فروش فوق‌العاده شرکت نمی‌کند.
 مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه پیش‌بینی شده در سال آینده حدود 10 میلیون تن گندم خریداری شود، گفت: اعتبار لازم برای خرید این مقدار گندم 13 هزار میلیارد تومان است.
 رئیس اداره نظارت بازار فرابورس گفت: پس از اعمال محدودیت 2 ماهه و 4 ماهه فروش اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن، انگیزه سفته‌بازی تا حد بسیار زیادی در معاملات این اوراق کاهش یافته است.
 وزیر جهاد کشاورزی درباره میوه‌های لوکس گفت نه این میوه‌ها را دیده‌، نه خورده‌ و نه بلد است نام آنها را به درستی تلفظ کند.
 قائم‌مقام سازمان مالیاتی از ابلاغ آیین‌‌نامه اجرایی مربوط به چگونگی نگهداری و تحریر دفاتر، اسناد و مدارک قانونی و نحوه ارائه اظهارنامه مالیاتی براساس قانون جدید مالیات‌های مستقیم خبر داد.
 با امضای 3 قرارداد، دریافت کرایه دکل از شرکت‌های حفاری ایران و فسخ قرارداد کرایه ۱۶ دکل حفاری متعلق به شرکت‌هایی از چین، هند و ژاپن در میادین نفت و گاز ایران در خلیج‌فارس کلید خورد.
 احمد توکلی گفت: در برنامه بودجه پیش‌رو خط روشنی برای حذف مجلس دیده می‌شود. به این معنا که دولت می‌خواهد اختیار همه طرح‌ها را خود به عهده بگیرد.
 رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری از افزایش ۱۵ درصدی قیمت بلیت حمل‌ونقل مسافری عمومی برای نوروز خبر داد.
 


Page Generated in 0/0055 sec