printlogo


کد خبر: 154581تاریخ: 1394/12/12 00:00
کوتاه و گویا

  بیست‌ویکمین یادواره سرداران و ‌220 شهید منطقه کن و سولقان تهران با حضور جمعی از مدیران فرهنگی و سیاسی، نمایندگان مجلس، خانواده شهدا و فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع‌مقدس پنجشنبه 13 اسفندماه با سخنرانی وزیر دادگستری برگزار می‌شود.  در این مراسم علاوه بر سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، خاطره‌گویی سردار عرب‌سرخی، دکلمه‌خوانی فرزند شهید مدافع حرم عبدالله باقری، تجلیل از مقام و منزلت شهدای دهستان سولقان و حومه، رزم‌نوازی گروه موزیک ناجا، مداحی به مناسبت ایام فاطمیه(س) توسط حاج داوود شفیعی، اجرای گروه همخوانی و تواشیح نجم‌الثاقب به همراه نمایشگاه فرهنگی و دفاع‌مقدس از جمله برنامه‌های این یادواره است که به اجرا درخواهد آمد.
  رضا معلم، رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 7 از کاشت 140 هزار گل شب‌بو، لاله و یاس زرد در میادین، پارک‌ها و فضای سبز منطقه همزمان با فرارسیدن سال جدید خبر داد.همچنین  امیرحسین حیدرنیا، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7  با اشاره به طرح اصلاح هندسی در خیابان معلم گفت: این طرح با هدف روانسازی ترافیک، کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی اجرا می‌شود.
  محمدهادی ایازی، قائم‌مقام وزیر بهداشت در حاشیه مراسم روز جهانی بیماری‌های نادر از تشکیل کمیته بیماری‌های نادر در سال 95 در وزارت بهداشت خبر داد. همچنین در ادامه این مراسم علی داوودیان، مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران اظهار داشت: یک‌میلیون و 200 هزار نفر در کشور مبتلا به بیماری‌های نادر هستند و سالانه‌ به 50 هزار بیمار خدمات رایگان ارائه می‌شود که 75 درصد این بیماران را کودکان تشکیل می‌دهند.
  یوهان اشنایدر‌آمان، رئیس‌جمهور سوییس در جریان بازدید از موسسه خیریه محک و آشنایی با ظرفیت‌های حمایتی، درمانی و پژوهشی این سازمان مردم‌نهاد اظهار داشت: در این بازدید ظرفیت اجتماعی ایران را باور کردم و فهمیدم انسان‌دوستی در ایران یک فرهنگ است.
    اولین همایش ملی تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر ممتاز دوره دکترا با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی  شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزرای  علوم و بهداشت و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


Page Generated in 0/0059 sec