printlogo


کد خبر: 154594تاریخ: 1394/12/12 00:00
اخبار

خاموشی تلفن همراه سرپرست استقلال
در حالی که نصرالله عبداللهی خبر از بیماری فرزاد مجیدی می‌دهد، خاموش بودن تلفن سرپرست موقت استقلال همچنان غیرقابل توجیه است. عدم حضور فرزاد مجیدی در تمرین استقلال شائبه‌های زیادی ایجاد کرده است. البته سرپرست موقت این تیم پیش از این هم در پاره‌ای مواقع با توضیح بیماری در تمرین استقلال غیبت داشت اما غیبت اخیر اندکی متفاوت است.  صرف‌نظر از اینکه فرزاد مجیدی، سرپرست موقت استقلال امروز در تمرین تیم شرکت می‌کند یا نه باید گفت، حرف‌های نصرالله عبداللهی برای توجیه عدم حضور فرزاد مجیدی در تمرین استقلال چندان قانع‌کننده نبود. عبداللهی درباره این غیبت گفت: فرزاد مجیدی بیمار بوده و 2 روز است تلفنش خاموش است، موضوع خاصی وجود ندارد. با توجه به عکس‌هایی که فرهاد مجیدی همزمان با غیبت فرزاد، از خودش و برادرش در دوبی در فضای مجازی منتشر کرده که در آنها نشانی از بیماری وجود ندارد، خاموش کردن تلفن به مدت 2 روز توسط سرپرست استقلال هم توجیه قانع‌کننده‌ای به نظر نمی‌رسد. به هر حال باید تاکید کرد سرپرستی باشگاه بزرگی مثل استقلال خاموش کردن تلفن را برنمی‌تابد. امیدواریم البته مشکل خاصی وجود نداشته باشد و فرزاد مجیدی خیلی زود به تمرین استقلال بازگردد اما باید تاکید کرد برخی توجیهات هم قانع‌کننده نیست و بیشتر به ابهام‌ها می‌افزاید.

توضیح فدراسیون درباره رأی کفاشیان
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره خبر رای رئیس فدراسیون فوتبال ایران در انتخابات ریاست فیفا توضیحاتی ارائه کرد. علی کفاشیان در برنامه ۹۰ عنوان کرد که رای وی در انتخابات ریاست فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) مخفی بوده است.  امیرحسین حسینی در گفت‌وگو با مهر، اظهار کرد: همانطور که در سایت فدراسیون فوتبال درج شده و نیز آقای کفاشیان در برنامه ۹۰ اعلام کردند، رای ایران به رئیس فیفا مخفی بوده است.  وی افزود: ما اعتقاد داریم از صحبت‌های آقای کفاشیان سوءبرداشت شده است. ضمن اینکه سیاست فدراسیون فوتبال ایران تعامل با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، شیخ سلمان و رئیس فیفا، جیانی اینفانتینو است.

پیام مبهم رونالدو
مهاجم رئال‌مادرید پیام مبهمی در حساب توئیترش منتشر کرد. به نقل از EFE، رئال‌مادرید در حساس‌ترین بازی هفته بیست و ششم لالیگا با یک گل برابر اتلتیکو مادرید در سانتیاگو برنابئو تن به شکست داد. هواداران رئال از این شکست بسیار خشمگین بودند و انگشت اتهام را به سوی بهترین و سرشناس‌ترین بازیکنان تیم نشانه گرفتند که یکی از آنها، کریستیانو رونالدو بود. حاضران در ورزشگاه از عملکرد رونالدو ناراحت بودند، به همین خاطر هم بعد از پایان بازی علیه این بازیکن شعار دادند.  ستاره پرتغالی رئال‌مادرید ترجیح داد جواب اعتراضات را بدهد و سکوت نکند اما او اظهارنظر جنجالی داشت که بازتاب زیادی در رسانه‌های اروپایی و اسپانیایی داشت. او گفت: رونالدو را به خاطر نتایج بد رئال سرزنش نکنید. اگر رئال 11 بازیکن مانند رونالدو داشت، اکنون در صدر جدول رده‌بندی جای گرفته بود.  این اظهارنظر رونالدو جنجال زیادی به پا کرد و بعضی از رسانه‌ها نوشتند ستاره پرتغالی رئال‌مادرید خود را بالاتر از دیگر هم‌تیمی‌هایش می‌داند و دچار خودبزرگ‌بینی شده است. هرچند رونالدو بعد از این اظهارنظر جنجالی تاکید کرد قصد بی‌احترامی به دیگر هم‌تیمی‌های خود را نداشته است اما هنوز واکنش‌های زیادی درباره این اظهارنظر او وجود دارد.  این بازیکن پرتغالی یک پیام مبهم در صفحه اجتماعی خود در توئیتر گذاشت که واکنش‌های زیادی به دنبال داشته است. او این عبارت عجیب را نوشت: «همواره می‌خواهم با سلاح‌هایی که در اختیار دارم بجنگم». البته بعضی از سایت‌ها مثل گل نوشتند رونالدو در تمرین روز دوشنبه رئال‌مادرید، رسما از هم‌تیمی‌هایش عذرخواهی کرده است.  او تاکید کرد از حرف‌های او بد برداشت شد و اصلا قصد توهین به آنها را نداشته است. رونالدو بدترین فصل حضورش در رئال‌مادرید را پشت سر می‌گذارد و فشار زیادی را تحمل می‌کند. او نتوانسته در بازی‌های بزرگ نقش تاثیرگذاری داشته باشد و همین باعث شده رئال امتیازات زیادی را از دست بدهد و با بارسلونا در صدر جدول رده‌بندی، 12 امتیاز اختلاف داشته باشد. با توجه به شرایطی که پیش آمده است، احتمال جدایی رونالدو از رئال زیاد است و چه بسا به لیگ جزیره بازگردد.


Page Generated in 0/0081 sec