printlogo


کد خبر: 154608تاریخ: 1394/12/12 00:00
سلام وطن

 از شهرداری تهران درخواست دارم مبارزه با موش‌ها را از سر بگیرند. باید با همکاری سازمان محیط‌زیست سم در جوی‌ها و محل نفوذشان ریخت اگرنه به خانه‌هایمان نیز وارد می‌شوند. در منطقه یک به فاصله کمی از ساختمان شهرداری این منطقه در خیابان دزاشیب جوی‌ها نیاز به لایروبی و سم‌گذاری دارد. در دیگر مناطق هم این موارد را دیده‌ام. باید در مترو و اماکن شلوغ به مردم در این باره اطلاع‌رسانی شود و فرهنگسازی درباره عدم رها کردن اشغال در جوی‌ها صورت بگیرد.
قدوسی

 برخی اصلاح‌طلبان برایشان پیروزی و باخت فرقی ندارد فقط به دنبال بهم ریختن فضای جامعه و بی‌اخلاقی هستند، چه در سال 88 که با باخت‌شان در انتخابات به خیابان‌ها ریختند و مردم را متضرر کردند و به آنها آزار رساندند و چه اکنون که پیروزی نسبی پیدا کرده‌اند و در شبکه‌های اجتماعی به تخریب رقیب و سخنان زشت و بیهوده روی آورده‌اند. باید فرهنگسازی شود تا هواداران اصلاحات در اخلاق خود نیز اصلاح را انجام دهند.
تبیانی

 پیشنهادی دارم برای صداوسیما. شبکه نسیم را حذف کنند و برنامه‌های خوب این شبکه را در شبکه‌های دیگر توزیع و پخش کنند تا هم از لحاظ مالی صرفه‌جویی شود و هم شبکه‌های دیگر نیز به سرگرمی مردم کمک کنند. برخی شبکه‌ها برنامه مفیدی ندارند و بیشتر ساعات، برنامه‌های وقت پرکن تولید و پخش می‌شود!
جابری

 ای کاش رسانه‌ها به سراغ نماینده‌های منتخب می‌رفتند و از آنها درباره برنامه‌های آینده‌شان سوال می‌کردند. افرادی که به صورت لیست وارد مجلس شده‌اند و شناخته شده هم نیستند باید دید برنامه‌ای هم دارند یا فقط حضور در لیست موجب انتخاب‌شان شده است؟!
شهاب توانگر

 چرا کارت‌های بانکی را تجمیع نمی‌کنند تا مردم در کیف‌شان چندین کارت بانکی نداشته باشند. شبکه شتاب که موجود است باید کارت بانک‌ها هم مثل بیشتر کشورها یکی شود اما دلیل این تعلل را نمی‌دانم. لطفا از مسؤولان بانک مرکزی پیگیر شوید.
هرازچین


Page Generated in 0/0057 sec