printlogo


کد خبر: 154621تاریخ: 1394/12/12 00:00
اخبار

 شرکت پتروشیمی شازند بین یکصد شرکت برتر کشور
شرکت پتروشیمی شازند برای چندمین سال متوالی به‌عنوان یکی از 100 شرکت برتر کشور انتخاب شد. مراسم انتخاب 100 شرکت برتر کشور در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. در این مراسم که با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور و تنی چند از مدیران و مسؤولان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، از یکصد شرکت برتر کشور با اهدای لوح تقدیر و تندیس، تجلیل به عمل آمد. غریب‌پور، مدیرعامل نیز شخصاً در این آیین و رویداد مهم صنعتی شرکت کرد. گفتنی است، هدف از رتبه‌بندی شرکت‌های برتر کشور شفاف‌سازی فضای کسب و کار کشور و گسترش رقابت‌ بین شرکت‌های ایرانی بوده و رویه انتخاب شرکت‌های برتر در 28 شاخص خلاصه می‌شود که شاخص «فروش» مبنای اصلی و مهم آن است. به طور خلاصه 28 شاخص یادشده شامل: شاخص‌های اندازه و رشد شرکت اعم از فروش و اشتغال و...، شاخص سودآوری و عملکرد، شاخص صادرات، شاخص‌های نقدینگی، شاخص‌های بدهی و شاخص‌های بازار است.

بهره‌برداری از پروژه زیرسازی و آسفالت محور غرب رودخانه قره‌چای
پروژه زیرسازی و آسفالت بخشی از محور غرب رودخانه قره‌چای به طول 3 کیلومتر به بهره‌برداری رسید. در مراسمی با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای بخش قره‌چای، قناتی رئیس نمایندگی راه‌وشهرسازی شهرستان خنداب و جمعی از مسؤولان محلی، پروژه زیرسازی و آسفالت بخشی از محور غرب رودخانه قره‌چای به طول 3 کیلومتر و عرض 6 متر به بهره‌برداری رسید. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه‌وشهرسازی استان مرکزی، حسینعلی قناتی، رئیس نمایندگی راه‌وشهرسازی خنداب در این مراسم با اشاره به این مطلب گفت: با توجه به اهمیت منطقه غرب رودخانه قره‌چای در ابتدای حوزه استحفاظی شهرستان خنداب از لحاظ تراکم جمعیت روستایی، مقوله زیرسازی،
خط کشی، روکش آسفالت محور غربی رودخانه قره‌چای در موازات جاده اصلی خنداب- سه‌راهی بزرگراه اراک- خرم‌آباد در دستور کار نمایندگی راه‌وشهرسازی شهرستان خنداب قرار دارد.


Page Generated in 0/0052 sec