printlogo


کد خبر: 154650تاریخ: 1394/12/13 00:00
سرخط خبر

 سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه 45 هزار و 500 تومانی در 20 اسفند به حساب سرپرستان خانوار پرداخت می‌شود.
 فارس نوشت: دستورالعمل فروش واحدهای مسکن‌مهر فاقد متقاضی از سوی آخوندی، وزیر راه‌وشهرسازی تایید شد و به مرحله ابلاغ رسید.
 مدیر بازرگانی شرکت ملی نفتکش ایران گفت: کشتی‎های این شرکت تا چند ماه آینده وارد بازارهای اروپا می‎شوند.
 استرالیا تحریم‌ها علیه ایران را لغو و اعلام کرد بنگاه‌های تجاری این کشور دیگر برای تجارت بیش از 20 هزار دلار استرالیا با ایران نیازی به کسب مجوز از دولت این کشور نخواهند داشت.
 رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه با اعلام پلمب آرایشگاه‌های مردانه بدون مجوز از ۱۵ فروردین 95 گفت: نرخ خدمات آرایشگاه‌های مردانه با 20 تا 25 درصد افزایش و براساس درجه‌بندی کیفی ۱۵،۱۲،۱۰و ۳۰ هزار تومان است.
 اولین کشتی جمهوری اسلامی ایران پس از ۲۵۲۰ روز با محموله‌ پتروشیمی در روزهای آینده در بندر هامبورگ آلمان پهلوگیری می‌کند.
 سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: از این پس 4 محصول فولادی، ارز مبادله‌ای دریافت نخواهند کرد.
 دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور حضور نماینده کارگران در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت را خواستار شد و گفت: بودجه مملکت و پول‌های آزادشده باید صرف اشتغال و تولید شود.
 بهمن‌ماه امسال تولید انواع اتوبوس در کشور 4/49 درصد کاهش یافت.
 سازمان بازرسی کل کشور با استقرار تیمی از بازرسان این سازمان، نحوه فروش محصولات طرح ویژه دهه مبارک فجر و میزان ایفای تعهدات شرکت خودروسازی سایپا را به‌عنوان بازرسی فوق‌العاده مورد بررسی قرار می‌دهد.
 جدیدترین گزارش شرکت ملی نفت از افزایش 5/3 میلیارد بشکه‌ای ذخایر قابل برداشت نفت ایران حکایت دارد.
 رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه گفت: برای ورود به بازار روسیه ۷ گرفتاری داشتیم که ۴ مورد آن حل شده اما هنوز مشکلات بانکی، تعرفه گمرکی و پروتکل دامی باقی مانده است.
 قائم‌مقام سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به درآمد ۵۶ هزار میلیارد تومانی از محل مالیات‌ها در ۱۱ ماه سال جاری گفت: حدود ۸۳ درصد درآمد مالیاتی محقق شده و ۱۷ درصد از پیش‌بینی بودجه عقب‌تر هستیم.
 رئیس اتحادیه میوه و سبزی اعلام کرد: واردکنندگان در پی برخوردهایی که انجام می‌گیرد، میوه‌های ممنوعه خارجی و قاچاق را جابه‌جا کرده، از استان تهران به استان‌های دیگر می‌برند و در انبارها دپو می‌کنند.
 


Page Generated in 0/0061 sec