printlogo


کد خبر: 154671تاریخ: 1394/12/13 00:00
رویدادها

علی‌اصغر پورمحمدی، معاون سیما:
دولت توجهی به حل مشکلات رسانه ملی ندارد
معاون رسانه ملی با بیان اینکه طرح ادغام شبکه‌های تلویزیونی احتمالاً از ابتدای سال آینده آغاز می‌شود، گفت: تاکنون چندین‌بار با مسؤولان دولت برای بررسی مشکلات جلسه گذاشته‌ایم اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. علی‌اصغر پورمحمدی، معاون سیمای رسانه ملی با انتقاد از عدم توجه دولت در حل معضلات بودجه‌ای رسانه ملی افزود: تاکنون چندین‌بار با مسؤولان دولت جلسه گذاشته‌ و نامه‌نگاری کرده‌ایم اما هیچ اتفاقی نیفتاده است و قولی برای حل مشکلات نیز نمی‌دهند.

انتقاد ماریو بارگاس یوسا از کاندیدای جمهوری‌خواه
ترامپ، دلقک و نژادپرست است
ماریو بارگاس یوسا، رمان‌نویس و فعال سیاسی پرویی با انتقاد از دونالد ترامپ، نماینده حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا، وی را «دلقک و نژادپرست» خواند! برنده نوبل ادبیات که شدیدا در عرصه سیاست هم فعال است، گفت: دونالد ترامپ یک دلقک و نژادپرست است و برای آمریکا یک خطر محسوب می‌شود. او گفت که اگر ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر ایالات متحده آمریکا برنده شود، حزب جمهوری‌خواه را به شکست می‌رساند. دونالد ترامپ، نماینده حزب جمهوری‌خواه آمریکاست که چندی پیش اعلام کرد اگر به عنوان رئیس‌جمهور برگزیده شود، دیواری بین مرز آمریکا و مکزیک می‌کشد و 11 میلیون مهاجر غیرقانونی را از این کشور اخراج می‌کند!

برگزاری اولین نشست رسانه‌ای جشنواره معرفتی «چهل‌چراغ»
اولین نشست رسانه‌ای نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس « چهل‌چراغ» با حضور اصحاب رسانه و با اجرای حسین یاری، بازیگر مطرح سینمای ایران تحت عنوان سخنگوی این جشنواره برگزار شد که طی سخنانی گرانقدر بیان داشت: بسیار مشعوف هستم به خاطر حضور در جشنواره‌ای که رنگ و بوی امام حسین(ع) را دارد و باورم این است که این چیزهایی که می‌گویم تمام مکنونات قلبی خودم و همچنین شما است و اطمینان دارم هرکسی هم به‌جای من اینجا نشسته بود همین‌ها را می‌گفت. حسین یاری، سخنگوی جشنواره معنوی « چهل‌چراغ» افزود:‌ همه ما دل‌های‌مان برای شخص امام حسین(ع) می‌تپد. در رابطه با عنوان «چهل‌چراغ» باید بگویم که دوستان این عنوان را از میان 200 نام دیگر انتخاب کردند. از آنجایی که چراغ عنصر روشنایی، نور و هدایت است و از طرفی عدد 40 در فرهنگ دینی ما بسیار مفهوم خوبی دارد این عنوان نیز می‌تواند یک نام شایسته محسوب شود. از طرفی در جشنواره‌ای که به نام امام حسین(ع) مزین است و همچنین اربعین حسینی که یک نوع چله‌نشینی است می‌توان به این نام مناسب بیشتر پی برد. سخنگوی جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ» افزود: بعد از انقلاب که 37 سال از آن می‌گذرد خلأ چنین جشنواره‌ای احساس می‌شد. ما در این سال‌ها میزان ارادت خود را به صورت فرادا نشان داده‌ایم. تصور می‌کنم این میزان ارادت ما نسبت به سیدالشهدا(ع) در این جشنواره که مستقل است می‌تواند خود را نمایان کند. در این جشنواره می‌توانیم به عنوان یک هیأت که در آن جمع می‌شویم آثارمان را نیز ارائه کنیم، چرا که قرار است مکنونات قلبی ما نسبت به امام حسین(ع) باشد.

ساخت جدیدترین اثر فریبنده غرب علیه اسلام
فیلم هالیوودی «سقوط لندن» که از 2 روز گذشته اکران آن آغاز شده اثری است که در آن تلاش شده با اسامی عربی و حتی فارسی، تروریسم را امری اسلامی و ایرانی جلوه دهد! «سقوط لندن» به کارگردانی بابک نجفی، کارگردان سوئدی ایرانی‌تبار، روایتگر تجمع رهبران جهان برای مشارکت در تشییع جنازه نخست‌وزیر انگلستان در لندن است که در جریان آن یک گروه تروریستی به رهبری فردی به نام امیر برقاوی، لندن را مورد حملات تروریستی قرار می‌دهند. این گروه تروریستی به دنبال ربودن رئیس‌جمهور آمریکا هستند تا با آن شروع به ایجاد هژمونی و سیطره بر همه جهان بکنند و مذاکرات خود برای این امر را با معاون رئیس‌جمهور آمریکا آغاز می‌کنند. «سقوط لندن»، جدیدترین اثر فریبنده غرب علیه اسلام بوده که تلاش هالیوود برای نمایش تصویری دروغین از این دین آسمانی است.


Page Generated in 0/0037 sec