printlogo


کد خبر: 154675تاریخ: 1394/12/13 00:00
دلیل قهر و ناراحتی فرزاد مجیدی چه بود؟
برادر فرهاد نمی‌خواهد سرپرستی را از دست دهد

غیبت سوال‌برانگیز فرزاد مجیدی و حضورش در خارج از کشور یکی از اتفاقاتی بود که برای استقلال رخ داد اما رسانه‌ها به آن چندان نپرداختند. سرپرست فعلی استقلال با این قهر نشان داد تمایلی به از دست دادن سمت تازه‌اش ندارد.
فرزاد مجیدی وزن چندان زیادی ندارد از این رو تنها دلیل حضورش در کادر فنی آبی‌ها همراه کردن برادرش با این تیم بود اما از آنجا که محمد نوازی هم در کادر فنی حضور دارد در ابتدای فصل قرار شد یک بازی در میان یکی از این دو روی نیمکت بنشیند و دیگری روی سکو برود. این موضوع تا زمانی ادامه داشت که منصور پورحیدری به عنوان سرپرست تیم دچار مریضی شد و در نهایت به خاطر وضعیتش جایش را به فرزاد مجیدی داد. حالا به نظر می‌رسد این پست حسابی به برادر فرهاد مجیدی مزه داده است، چرا که افشارزاده هفته قبل با بهتاش فریبا صحبت کرد تا از این به بعد این پیشکسوت خوشنام و قدیمی استقلال نقش سرپرست را داشته باشد اما فرزاد مجیدی که انتظار این جا به جایی را نداشت بدون آنکه از باشگاه مرخصی بگیرد یا به کسی چیزی بگوید چند روز به دوبی رفت و دقیقا در روزهایی که اعضای کادر فنی استقلال عنوان می‌کردند او بیمار است برادرش فرهاد عکس‌های دو نفری‌شان را از دوبی در اینستاگرامش قرار ‌داد.
این حرکت یک معنا بیشتر نداشت و آن اینکه فرزاد مجیدی نمی‌خواهد پست سرپرستی را از دست بدهد. در حاشیه دیدار دوستانه تیم رسانه و پیشکسوتان سرخابی خبرنگاران در این مورد با بهتاش فریبا صحبت کردند که این پیشکوست استقلال به گونه‌ای کد داد که گویا قرار است از این به بعد او پست سرپرستی را عهده‌دار شود.  حالا باید دید باشگاه استقلال و مدیرعامل این تیم چه تصمیمی در این مورد می‌گیرد. آنها از یک سو می‌خواهند همچنان حمایت فرهاد مجیدی را داشته باشند و از سوی دیگر قرار است فریبا سرپرست تیم شود. باید دید آیا وعده جدیدی به فرزاد می‌دهند (مثل حضور بیشتر روی نیمکت) یا دست آخر فرزاد هم همانند فرهاد وسط راه می‌گذارد و می‌رود. البته از آنجا که قرار است پروژه سرمربیگری فصل بعد فرهاد مجیدی در استقلال پیاده شود، بعید است باشگاه به این راحتی برادر او را دلخور کند.
 


Page Generated in 0/0056 sec