printlogo


کد خبر: 154676تاریخ: 1394/12/13 00:00
اخبار

مارادونا: اینفانتینو خائن است
ستاره پیشین تیم‌ملی آرژانتین رئیس جدید فیفا را خائن عنوان کرد. به نقل از آ.اس، دیگو آرماندو مارادونا در گفت‌وگو با شبکه پیونه، درباره انتخاب جیانی اینفانتینو به عنوان رئیس فیفا گفت: اینفانتینو یک خائن است. تحقیقات آمریکا روی فیفا هنوز تمام نشده است. اینفانتینو همه چیز را درباره میشل پلاتینی و جوزپ بلاتر می‌داند. او چیزی نمی‌داند؟ اگر اینچنین باشد، شما احمق یا دیوانه‌اید. ستاره پیشین تیم‌ملی آرژانتین در حالی که به خاطر نتایج ضعیف ناپولی در هفته‌های اول از مائوریزیو ساچی انتقاد کرده بود، این‌بار تمجید کرد و گفت: همیشه به ساری احترام می‌گذارم اما طرفدار ناپولی هستم و دوست دارم یکشنبه‌ها را با پیروزی پشت‌سر بگذارد. رویای مارادونا بازگشت به ناپولی و هدایت این تیم است. او در این‌باره گفت: اکنون ساری را داریم و او تغییر نخواهد کرد. مارادونا دوست دارد سمت دیگری در این باشگاه داشته باشد. او در این‌باره اظهار کرد: اگر به این تیم بازگردم تنها برای پیروزی کار می‌کنم و به تعطیلات نخواهم رفت. لورنتیس همیشه گفته است می‌خواهد با من حرف بزند اما ما 4-3 بار همدیگر را دیده‌ایم اما هیچ گاه حرف نزد. امیدوارم بیش از این پنهانکاری نکند، من دوست دارم با او رودررو صحبت کنم.

سفر کفاشیان برای دفاع از میزبانی
رئیس فدراسیون فوتبال و نایب‌رئیس AFC برای دفاع از میزبانی ایران سه‌شنبه آینده راهی مالزی می‌شود. به نقل از فارس، بر سر مناقشه ایجادشده بین فدراسیون‌های ایران و عربستان طی هفته‌های گذشته مسؤولان 2 کشور اظهاراتی را انجام داده و حتی در جلسه قبلی که در قطر برگزار شد نیز AFC پس از شنیدن دفاعیات طرفین، پس از تغییر برنامه رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اعلام کرد رأی این پرونده 25 اسفند اعلام خواهد شد.
بر همین اساس قرار است علی کفاشیان سه‌شنبه آینده راهی مالزی شده و در آخرین نشست هیأت‌رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا که طی روزهای 19 و 20 اسفندماه سال جاری با حضور تمام اعضا در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی برگزار می‌شود، حاضر شود تا درباره مناقشه ایجادشده بین فدراسیون کشورمان و عربستان سعودی، آخرین دفاعیات خود را از میزبانی ایران انجام دهد.

انتقاد استیماچ از برخی بازیکنان سپاهان
تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی دلچسبی که در بازی هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان به دست آورد، هفته دوم را با ناامیدی به پایان برد. سپاهان که پس از هفته‌ها ناکامی هفته گذشته موفق شد با 2 گل از سد النصر امارات در گروه A بگذرد، سه‌شنبه با همین نتیجه مقابل این تیم تن به شکست داد. ایگور استیماچ در نشست خبری پس از بازی حرف‌هایی زد که معمولا کمتر از سوی مربیان مطرح می‌شود و این موضوع قابل تامل است. وی گفت: تیم النصر در بازی با سپاهان عملکرد بهتری داشت و تهاجمی‌تر بازی کرد. استیماچ همچنین به اشتباهات فراوان تیمش اشاره کرده و گفت: ما در این بازی اشتباهات زیادی مرتکب شدیم ضمن اینکه برخی بازیکنان دستورالعمل‌های مرا اجرا نمی‌کردند. سپاهان با تیم قهرمان فصل گذشته فاصله زیادی دارد و جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی رقابت‌ها هم نشان می‌دهد آنها از مشکلاتی رنج می‌برند.  

مسی تأثیرگذارتر از رونالدو
گل‌های مهاجم بارسلونا تعیین کننده‌تر از گل‌های مهاجم رئال‌مادرید است. به گزارش ایسنا، لیونل مسی در 33 بازی که در این فصل برای بارسلونا به میدان رفته، 30 گل به ثمر رسانده است. 18 گل او تاثیرگذار بودند و هنگامی توپ را وارد دروازه حریفان کرده است که بارسلونا عقب بوده یا بازی مساوی بوده است. این بدان معنی است که 60 درصد گل‌های او برای باشگاه امتیاز به ارمغان آورده است. در مقابل، کریستیانو رونالدو 34 گل
به ثمر رسانده است که 24 گل آن زمانی زده شد که مادرید از حریف پیش بوده است. تنها
19 درصد گل‌های رونالدو زمانی بوده است که رئال به آنها نیاز داشته است. هر 3 مهاجم بارسلونا از رونالدو تاثیرگذارتر بوده‌اند. 39 درصد گل‌های لوئیس سوارس و 34 درصد گل‌های نیمار نیز مانع از شکست یا تساوی بارسلونا شده‌اند. بازیکنی که به رکورد مسی نزدیک‌تر است، پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم بروسیا دورتموند است. 43 درصد از 32 گل او در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. روبرت لواندوفسکی، بازیکن بایرن مونیخ با رکورد لوئیس سوارس برابر است. 39 درصد از 33 گل او تیم آلمانی را از شکست و تساوی نجات داده است.
 


Page Generated in 0/0055 sec