printlogo


کد خبر: 154688تاریخ: 1394/12/13 00:00
سلام وطن

 امیدوارم برخی نامزدهای مستقل جریان اصولگرایی که پس از بسته شدن لیست ائتلاف بزرگ با تک‌روی و ورود یکجانبه به انتخابات با رای بسیار کم مردم روبه‌رو شدند از این اتفاق درس گرفته باشند.
قره‌باغی

 باید از اصولگرایان که نشان دادند قانونمداری را سرلوحه کار قرار دادند و هیچ اعتراضی به رای مردم نداشتند، تقدیر کرد. اصلاح‌طلبان همیشه در صورت باخت در انتخابات می‌خواهند زیر میز بزنند و شورای نگهبان، وزارت کشور و کل نظام را زیر سوال می‌برند.
سمیع‌خانی

 از نمایندگان محترم مجلس دهم خواهشمندیم هرچه سریع‌تر موضوعاتی همچون موسسات مالی و اعتباری که بدون مجوز شکل می‌گیرند و پول مردم را می‌گیرند و پس نمی‌دهند را بررسی و با مصوبات قانونی جلوی این امور را بگیرند.
صدرزاده
 
 رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان اخیرا گفته‌ است غربی‌ها در اجرای توافقات در برجام تاخیر دارند اما ایران نه،‌ ای کاش تیم مذاکره‌کننده باور می‌کرد غربی‌ها و بویژه آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، آنها هرگز دنبال رفع کامل تحریم‌ها نبوده و نیستند و خدا کند روزی در این موضوع پشیمانی به بار نیاید.
خرمشاهی

 دولت با قطع یارانه پردرآمدها فکری به حال کم‌درآمدها و افزایش یارانه آنها کند. 45 هزار تومان خرج نان خالی یک ماه هم نمی‌شود با این گرانی‌ها.
سلیمانی


Page Generated in 0/0062 sec