printlogo


کد خبر: 154788تاریخ: 1394/12/16 00:00
کوتاه و گویا

  فاطمه بهرامی از داوران بخش مسابقه و نمایش جشنواره پنجم مد و لباس فجر با ابراز شگفتی از کیفیت بالای این دوره از جشنواره گفت: متفاوت و خاص بودن آثار در این دوره به شکل خلاقانه در مجموعه  آثار دریافتی به خوبی مشاهده شده و نشان می‌دهد اگر بتوان اقبال عمومی را به این موضوع جلب کرد، می‌توان به رشد و موفقیت حوزه مد و لباس بسیار امیدوار بود.
  همزمان با آغاز مرحله نهم اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران و با بدرقه مدیران شهری، شهروندان منطقه 7 شهرداری تهران راهی سرزمین‌های نور شدند. اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران تا 8 فروردین ماه 95 ادامه دارد و هر کاروان در قالب 400 نفر از شهروندان تهرانی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند.
  تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در دومین روز «کنفرانس بین‌المللی مهندسی ترافیک»  با ارائه کارگاه راهکارهای ساماندهی موتوسیکلت‌سواران شهر تهران بر ضرورت ساماندهی موتوسیکلت‌های پایتخت تاکید کرد.
  سیدامیرمحسن ضیائی، رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، هفته هلال‌احمر و انتخابات مجامع هلال‌احمر اظهار داشت: ایام نوروز فرصت مناسبی برای نشان دادن خدمات و فعالیت‌های جمعیت در سطح کشور است که باید از تمام ظرفیت‌های خود در این ایام استفاده کنیم تا مردم و مدیران، خدمات ارزشمند هلال‌احمر را مشاهده کنند.
  حمیدرضا کفاش، رئیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران از کاشت 2 میلیون نهال توسط دانش‌آموزان پیشتاز و فرزانه کشور خبر داد.
  فهیمه فیروزفر، رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران با اشاره به راه‌اندازی وب‌سایت زنان و تولید ملی اظهار داشت: لینک فروش آنلاین بسیاری از برندها در این سایت موجود است و شهروندان به آسانی امکان خرید تولیدات ملی را دارند.
  کیوان احدی، دبیر همایش بین‌المللی انجمن جراحی زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌های ورزشی ایران استئوتومی را مناسب‌ترین روش برای اصلاح کجی‌های استخوان دانست و افزود: استئوتومی به روشی گفته می‌شود که طی آن استخوانی که دچار انحراف یا کجی شده است، بریده می‌شود و دوباره و در شرایط مناسب‌تر روی استخوان ثابت می‌شود.
  ناصر امانی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در جلسه کمیته راهبری و پایش برنامه 5‌ساله شهرداری تهران بر لزوم ارزیابی و پایش اقدامات صورت پذیرفته در راستای اجرای برنامه 5ساله دوم تاکید کرد.
  اقبال شاکری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اعلام بررسی افزایش نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر، گفت: اعضای کمیسیون با افزایش متوسط 12 درصدی کرایه مترو و اتوبوس موافقت کردند.


Page Generated in 0/0050 sec