printlogo


کد خبر: 154811تاریخ: 1394/12/16 00:00
تقابل پرسپولیس با تراکتوری که روی دور افتاده است
حساس‌ترین دیدار هفته

هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال یکشنبه با دیدار پرسپولیس با تراکتورسازی، نفت تهران- ذوب‌آهن و سپاهان با صبای قم به پایان می‌رسد. هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال از هفته گذشته آغاز شد و امروز با انجام 3 دیدار تمام می‌شود. در یکی از این مسابقات و از ساعت ۱۵:۳۰ تیم نفت تهران در مجموعه ورزشی تختی میزبان ذوب‌آهن است. نفت در حالی در این مسابقه به میدان می‌رود که اکبر دارستانی، مربی بدنساز خود را چند روز پیش به خاطر سکته قلبی از دست داد و در شوک درگذشت وی قرار دارد.  شاگردان علیرضا منصوریان باید در این شرایط به مصاف تیمی بروند که به خاطر بازی در لیگ قهرمانان آسیا از لحاظ آمادگی بدنی وضعیت خوبی دارد و از دو بازی برابر لخویای قطر، ۴ امتیاز کسب کرده‌اند.  در دیگر دیدار و از ساعت ۱۷:۳۰ تیم سپاهان در اصفهان با تیم صبای قم بازی می‌کند. هر دو تیم در لیگ برتر شرایط خوبی ندارند. تیم صبای قم با هدایت علی دایی چند هفته‌ای است در لیگ پیروز نشده است. تیم سپاهان هم با ۲۵ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و اصلا حال و روز خوبی ندارد. اختلافات در تیم سپاهان بیشتر از گذشته شده و حاصل آن جایگاه بی‌سابقه این تیم در جدول است. شاگردان استیماچ در لیگ قهرمانان آسیا هم یک برد و یک باخت مقابل النصر امارات به دست آورده‌اند تا در چنین وضعیتی لیگ را از سر بگیرند. اما حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌ودوم را دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.  پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ هر هفته اوضاع بهتری را تجربه کرده و با وجود از دست دادن پیروزی در چند مسابقه، رضایت هوادارانش را جلب کرده است. چند دیدار اخیر پرسپولیس هم بسیار پرتماشاگر برگزار شده و این احتمال می‌رود که از بازی امروز هم استقبال خوبی شود. در مقابل پرسپولیس، تیم تراکتورسازی بازی می‌کند که در جدول با ۳۱ امتیاز در رده هفتم قرار دارد. شاگردان امیر قلعه‌نویی در حالی با پرسپولیس مصاف می‌کنند که عملکرد بسیار خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته‌ و توانسته‌اند دو پیروزی خوب را مقابل الجزیره امارات به دست بیاورند.
۳۰ درصد ورزشگاه آزادی در اختیار تراکتور
در دیدار روز یکشنبه تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی ۳۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار هواداران تیم تبریزی قرار خواهد گرفت.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. براساس تصمیم اتخاذ شده قرار است ۷۰ درصد از ظرفیت سکوهای ورزشگاه در اختیار هواداران پرسپولیس قرار گیرد و ۳۰درصد باقی‌مانده هم به تراکتورسازی تعلق گیرد.
برانکو: تراکتورسازی تیم ملی کوچک است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش بازی سختی را برابر تراکتورسازی پیش‌رو دارد، گفت: تراکتور تیم ملی کوچک است که نتایج خوبی گرفته با این حال پرسپولیس برای قهرمانی بازی می‌کند.  برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: تراکتور سال گذشته به واسطه یک اتفاق قهرمان نشد. این تیم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را عالی شروع کرده و به نوعی تیم ملی کوچک است و با آمدن قلعه‌نویی خودش را پیدا کرده است. تراکتور بردهای خوبی را مقابل سپاهان و الجزیره کسب کرده و این امر بیانگر این است که این تیم چقدر آماده است. هم ذوب‌آهن هم سپاهان و هم تراکتورسازی تیم‌هایی بودند که در لیگ قهرمانان آسیا بازی داشتند و در کوران مسابقات بودند، این در حالی است که ما بلافاصله بعد از تعطیلی پا به مسابقات می‌گذاریم.  سرمربی پرسپولیس ضمن اشاره به غیبت 3 بازیکنش در این مسابقه تصریح کرد: ما در این مسابقه کمال کامیابی‌نیا و رضا خالقی‌فر را به علت مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت، همچنین جری بنگتسون هم محروم است و نمی‌تواند ما را در این مسابقه همراهی کند.  وی در پاسخ به این پرسش که لوبانف در بازی‌های اخیر چندین گل دریافت کرده و با توجه به عملکرد وی آیا از سوشا مکانی درون دروازه استفاده خواهید کرد یا خیر؟ توضیح داد: طبیعی است که ما تا بازی فردا تصمیمات نهایی را در این خصوص خواهیم گرفت اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که لوبانف روی گل‌هایی که دریافت کرده، مقصر نبوده است، به هر حال فوتبال است و چنین مسائلی پیش می‌آید. حریف‌هایمان بدون داشتن شانس گل به ما گل زدند.  برانکو اضافه کرد: ما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و باید در این سطح باقی بمانیم. افتخار می‌کنیم که جزئی از پرسپولیس هستیم و چنین هواداران پرشوری داریم. آنها به خوبی ما را حمایت کردند. ما یکی از گزینه‌های قهرمانی هستیم و می‌دانیم که فردا (امروز) برابر تراکتور و جمعه برابر صبا چه مسابقات سختی را پیش‌رو داریم. هر بازی برای ما حکم بودن یا نبودن را دارد و ما بیشترین حمایت را از هوادارانمان داشتیم. همه باید با هم تلاش کنیم تا به اهدافمان برسیم.
 


Page Generated in 0/0070 sec