printlogo


کد خبر: 154826تاریخ: 1394/12/16 00:00
سلام وطن

 معاون امور زنان رئیس‌جمهور سخنانی گفته‌ است درباره اعدام همه مردان یک روستا در سیستان و بلوچستان که مسؤولان مطلع رد می‌کنند. ابتدا می‌خواستم عرض کنم این مقام مسؤول مگر از هجمه حقوق بشری بر ضد ایران مطلع نیست که بهانه دیگری به دست معاندان نظام می‌دهد؟ کسی نباید نسبت به سخنان ایشان موضع‌گیری کرده و تذکر به او دهد؟ مردم سیستان و بلوچستان مشکلات مالی و ریشه‌ای بسیاری دارند که دولتی‌ها اصلا به آن توجه ندارند، چه شده است که حرف‌های اینچنینی می‌زنند؟ خشکسالی، نبود امکانات تحصیلی کودکان، نبود امکانات بهداشتی و درمانی که اگر نبود خدمات سپاه پاسداران، از دولت چیزی در این روستاها نمی‌دیدیم. بنده چند سال آنجا پزشک بودم اما از اقدام دولت خبری نیست.
حصولی

 بدگویی رسانه‌های معاند و ضد انقلاب از آیت‌الله طبسی مشخص می‌کند که این عالم توانسته بود اقدامات خوبی انجام دهد و در میان مردم ایران آنچنان شایسته باشد که جمعیت عجیبی برای تشییع پیکرشان در حرم رضوی تجمع کنند. خدا ایشان را رحمت کند.
فرهودی

 از پلیس راهور و شهرداری تهران درخواست دارم برای این روزهای پایتخت طرح‌های ویژه عبور و مرور داشته باشند. نزدیک مراکز خرید حتما ماموران خود را مستقر کنند تا افرادی که منزل‌شان در نزدیکی این مراکز است از ترافیک و سروصدا و مزاحمت‌های دستفروشان در امان بمانند.
قادرخانی

 چندین سال است که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در کشور شکل گرفته اما هیچ سودی برای مردم نداشته است. نمی‌توانند طرح درستی برای گردشگری داشته باشند که هم مردم داخل کشور بتوانند با تسهیلاتی در روزهای تعطیل همچون نوروز به سفرهای ارزان‌قیمت بروند و از سوی دیگر جذب مسافر خارجی برای این همه دیدنی داخل ایران داشته باشند. به نظرم دولت باید در این بخش یک خانه‌تکانی کند.
شالچی


Page Generated in 0/0052 sec