printlogo


کد خبر: 155167تاریخ: 1394/12/25 00:00
مقاومت

هشدار محسن رضایی نسبت به تداوم تجاوزگری آل‌سعود
عربستان را تنبیه می‌کنیم
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به سعودی‌ها هشدار می‌دهیم از سکوت و خویشتنداری ایران بترسند و در صورتی‌ که عربستان به این تجاوزگری‌ها ادامه دهد، بشدت تنبیه خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌‌رسانی محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی اینستاگرامی با اشاره به جنایت‌ها و تجاوزگری‌های عربستان در سال‌های اخیر، به آنان هشدار داد خویشتنداری ایران همیشگی نیست.
در پست اینستاگرامی رضایی آمده است:
عربستان از سکوت ایران بترسد
در 2 سال اخیر، رژیم آل‌سعود دیوانه‌وار به  تجاوزگری‌هایی در منطقه دست زده است، میلیون‌ها نفر را آواره و ده‌ها هزار نفر را کشته و زخمی کرده است. اخیراً وزیر خارجه عربستان، کشور عراق را تهدید نموده است که نیروهای خود را از طریق بصره به سوریه خواهد برد! یعنی همزمان به عراق و سوریه تجاوز کند و خود را به مرزهای ایران برساند! هرچند ما دشمن اصلی خود را آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌دانیم اما به سعودی‌ها هشدار می‌دهیم؛ از سکوت و خویشتنداری ایران بترسند و در صورتی‌ که عربستان به این تجاوزگری‌ها ادامه دهد، بشدت تنبیه خواهد شد.

انهدام ۲ تیم تروریستی
وابسته به داعش در غرب کشور
فرمانده نیروی زمینی ارتش از انهدام ۲ تیم تروریستی وابسته به داعش در مرزهای غربی کشورمان توسط رزمندگان نیروی زمینی ارتش خبر داد. امیر احمدرضا پوردستان در گفت‌وگو با تسنیم از انهدام 2 تیم داعشی که قصد نفوذ به کشورمان را داشتند، خبر داد و گفت اخیراً دو تیم وابسته به گروه تروریستی داعش که قصد نفوذ از غرب کشور را داشتند، توسط رزمندگان نیروی زمینی ارتش متلاشی شد. وی در تشریح جزئیات انهدام این تیم تروریستی اعلام کرد: از این تیم‌های تروریستی تعداد زیادی جلیقه انتحاری و تجهیزات انفجاری کشف و ضبط شد. فرمانده نیروی ارتش تاکید کرد: داعش تهدید جدی برای جمهوری اسلامی ایران نیست و نمی‌تواند مرزهای ایران را تهدید کند. البته استراژی ما برای مقابله با داعش انهدام آنها پیش از رسیدن به مرزها است. امیر پوردستان با تاکید بر اینکه قبل از آنکه گروه‌های تروریستی به مرزهای‌مان نزدیک شوند آنها را از بین می‌بریم، خاطرنشان کرد: ما تحرکات گروه‌های تروریستی را فراتر از مرزهای‌مان رصد می‌کنیم .


Page Generated in 0/0056 sec