printlogo


کد خبر: 155223تاریخ: 1394/12/26 00:00
سرخط خبر

 در پی ابلاغ نرخ جدید دیه از سوی قوه‌قضائیه به بیمه مرکزی، ‌این شرکت حق بیمه شخص ثالث را ۱۵ درصد افزایش داد و از مردم خواست نسبت به دریافت الحاقیه بیمه سال ۹۵ اقدام کنند.
 اتحادیه پرنده و ماهی اعلام کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ دیروز با ۲۰۰ تومان افزایش به ۷۰۰۰ تومان رسیده است.
 وزیر راه‌وشهرسازی گفت: به دنبال استفاده از مکانیزم اشاره به شرط تملیک برای نوسازی واگن‌های مسافری هستیم.
 تولید نفت ایران که در ماه ژانویه 2016 بالغ بر 944/2 میلیون بشکه در روز اعلام شده بود در فوریه امسال 187 هزار و 800 بشکه در روز افزایش یافته و به 132/3 میلیون بشکه در روز رسیده است.
 رئیس‌کل بانک مرکزی از برقراری ۲۶۴ رابطه کارگزاری و همچنین بازگشایی ۱۲۰۲ ال‌سی خبر داد.
 وزارت اقیانوس‌ها و شیلات کره جنوبی اعلام کرد خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از ماه آینده، هفته‌ای یکبار، بهره‌برداری از یک کشتی 5 هزار تنی کانتینری را در بندر پوسان آغاز خواهد کرد.
 سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای مهلت ارائه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان را تا 31 فروردین سال 95 به همراه بخشودگی جرایم اعلام کرد.
 وزیر نفت با بیان اینکه موافق اجرای طرح توقف عرضه کارتی بنزین هستیم، گفت: فعلا عرضه بنزین با استفاده از کارت هوشمند سوخت در جایگاه‌ها ادامه دارد.
 در آخرین جلسه هیات سرمایه‌گذاری خارجی سال ۱۳۹۴ در مجموع تعداد ۱۴ طرح، در حوزه‌های تولید برق، خودرو و صنعت و معدن به ارزش 6/2میلیارد دلار به تصویب رسید.
 بانک صادرات ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از امروز امکان پرداخت سپرده‌های تا ٤٠ میلیون تومان فراهم شده است و به صورت علی‌الحساب مبلغ 12 میلیون تومان به سپرده‌گذاران واریز می‌شود.
 وزیر بازرگانی استرالیا اعلام کرد استرالیا قصد دارد دفتر تجاری خود در ایران را سال 2016 میلادی دوباره  بازگشایی کند.


فروش اوراق پرطرفدار جدید
مدیر عامل بورس کالا از فروش اوراق سلف استاندارد موازی اوره پتروشیمی در یک ثانیه خبر داد که در برابر حجم
150 میلیارد تومانی عرضه، بیش از
1850 میلیارد تومان تقاضای خرید داشت. حامد سلطانی‌نژاد در مراسم عرضه اوراق سلف استاندارد موازی اوره پتروشیمی پردیس، گفت: این اوراق به پشتوانه فعالیت تولیدی شرکت منتشر شده و اوراقی کم‌ریسک است، ضمن اینکه از نظر شرعی نیز بالاترین رتبه را دارد. مدیرعامل بورس کالای ایران با بیان اینکه شرکت پتروشیمی پردیس از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده اوره در خاورمیانه و حتی در دنیاست، گفت: این شرکت به دنبال راه‌اندازی فاز سوم خط تولید اوره در سال آینده است. برای تامین مالی این خط، امروز ۱۵۰۰ میلیارد ریال اوراق سلف استاندارد عرضه شد و قرار است در 2 ماه پس از این انتشار ۱۵۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز منتشر شود. وی گفت: از آنجایی که این اوراق ابزاری مناسب و دارای استانداردهای بین‌المللی است، می‌توان آن را به ثبت رساند، همچنین مذاکراتی با بورس‌های بین‌المللی برای استفاده از آن در سطح بین‌الملل داشته‌ایم.


توزیع میوه شب عید تهران آغاز شد
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب در استان تهران آغاز شده است، گفت: هر کیلو‌گرم سیب به قیمت ۲۲۰۰ و پرتقال ۲۱۰۰ تومان تعیین شد.  علی عابدی در گفت‌وگو با فارس افزود: توزیع میوه شب عید در شهرستان‌های استان تهران جز ری و شمیرانات از دیروز آغاز شد. وی ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم پرتقال در شهرستان‌های استان تهران 2100 تومان و هر کیلو سیب 2200 تومان تعیین شده است.  وی تصریح کرد: توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب در تهران، ری و شمیرانات از 20 اسفند آغاز شده و امروز هر کیلو پرتقال با قیمت 2450 تومان و هر کیلو سیب با قیمت 2200 تومان در این مناطق عرضه می‌شود. عابدی بیان داشت: توزیع سیب و پرتقال با قیمت مصوب تا 15 فروردین‌ماه ادامه دارد اما قیمت این 2 محصول در تهران روزانه و براساس نرخنامه سازمان میادین میوه و تره‌بار شهر تهران تعیین می‌شود. وی اضافه کرد: در استان تهران بیش از 320 مرکز عرضه در نظر گرفته شده که 40 مرکز عرضه مربوط به میادین میوه و تره‌بار شهر تهران است و مابقی در شهرستان‌ها و مراکز خرده‌فروشی قرار دارد.

 


Page Generated in 0/0055 sec