printlogo


کد خبر: 155236تاریخ: 1394/12/26 00:00
تقابل بنیادکار و ذوب‌آهن در ازبکستان
آخرین مأموریت در تاشکند

ذوب‌آهن از هفته سوم لیگ‌ قهرمانان آسیا، امروز در تاشکند رو در روی بنیادکار ازبکستان قرار می‌گیرد. از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا و در آخرین روز از این هفته ذوب‌آهن به عنوان آخرین نماینده ایران از ساعت 16 در تاشکند به مصاف بنیادکار ازبکستان می‌رود. شاگردان یحیی گل‌محمدی این روزها نتایج نسبتا خوبی را در لیگ برتر و آسیا کسب کردند و با روحیه بسیار خوبی مقابل سومین نماینده ازبکستان حاضر می‌شوند.  ذوب‌آهن در حال حاضر در گروه خود با 4 امتیاز در رتبه دوم گروه B قرار دارد که به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به النصر عربستان است.
شاگردان گل‌محمدی در 2 بازی گذشته خود در آسیا یک پیروزی و یک تساوی مقابل لخویا به دست آوردند و پس از تراکتور، دومین نماینده موفق ایران هستند. در این مسابقه‌ها ذوب‌آهنی‌ها یک گل به ثمر رسانده‌اند که آن را مهدی رجب‌زاده به ثمر رسانده و در مقابل هیچ گلی دریافت نکرده‌اند.  ذوب‌آهن در بازی‌های لیگ و آسیا عملکرد بهتری در بازی‌های خارج از خانه داشته و معمولا بازی‌های این تیم با پیروزی همراه است. در سوی مقابل بنیادکار از 2 بازی اخیر یک پیروزی و یک شکست به دست آورده ولی در مقایسه با ذوب‌آهن شرایط مساعدی ندارد اما هنوز از شانس صعود به مرحله بعد برخوردار است.  بازی برگشت دو تیم که از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود، سه‌شنبه 17 فروردین در ایران خواهد بود. در بازی دیگر این گروه نیز لخویای قطر میزبان النصر عربستان است.
گل‌محمدی: بازی با بنیادکار تن به تن خواهد بود
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی با بنیادکار رقابت سختی است که به نظر می‌رسد مصافی تن به تن را در این دیدار شاهد خواهیم بود.
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار برابر بنیادکار در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: از میهمان‌نوازی بنیادکار و مسؤولان برگزاری مسابقه سپاسگزاری می‌‎کنیم و امیدواریم فردا(امروز) بازی خوبی داشته باشیم. این بازی مصافی سخت و تعیین کننده است، هر دو تیم بازی سختی را پیش رو دارند و پیش‌بینی می‌کنیم رقابت مشکلی برای هر دو تیم باشد. سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه ما اهداف خاص خود را در لیگ قهرمانان آسیا دنبال می‌کنیم، گفت: بنیادکار به لحاظ فیزیکی تیم خوبی است و بازی تن به تنی را شاهد خواهیم بود. امیدواریم با بهترین شرایط به مصاف بنیادکار برویم.  بازی سخت، تاکتیکی و تکنیکی را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود و امیدواریم بازیکنان نیز انگیزه خود را حفظ کنند و بهترین فرم خود را در این بازی داشته باشند.  گل‌محمدی با بیان اینکه نکته مهم بازی تمرکز است، گفت: امیدواریم در طول بازی بتوانیم تمرکز خود را حفظ کنیم و در 2 فاز دفاعی و حمله کیفیت‌های خود را بروز دهیم. همچنین هادی محمدی بازیکن ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار برابر بنیادکار در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تمرینات خوبی داشته‌ایم و از وضعیت خوبی به لحاظ شرایط تیمی به سر می‌بریم. همه می‌دانند بنیادکار تیم خوبی است اما ذوب‌آهن هم در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته و در این مسابقات تیم خوبی هستیم. بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: با بازیکنان تیم هم‌قسم شدیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و امیدواریم با دست پر میدان را ترک کنیم و راهی ایران شویم.
 


Page Generated in 0/0064 sec