printlogo


کد خبر: 155237تاریخ: 1394/12/26 00:00
اخبار

آرسن ونگر و احتمال جدایی از آرسنال
رسانه‌های انگلیسی از احتمال جدایی آرسن ونگر از آرسنال پیش از پایان قراردادش خبر دادند.این مربی فرانسوی با اینکه از جانب مدیران باشگاه مورد حمایت است اما حمایت جامعه هواداری را در اختیار ندارد.  بر پایه گزارش رسانه‌های انگلیسی، پس از شکست مقابل تیم‌های سوانزی، منچستریونایتد، بارسلونا و واتفورد، انتقاد هواداران از این مربی بیشتر شده و با پارچه‌نوشته‌هایی مبنی بر اینکه باشگاه را ترک کند به استقبال وی می‌آیند.آرسن ونگر طبق اعلام دیلی میل شاید مجبور شود با فشار هواداران به حضور ۲۰ ساله خود در این تیم پایان دهد.  تیم فوتبال آرسنال چهارشنبه در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میهمان بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ است.  توپچی‌ها بازی رفت را 2 بر صفر شکست خورده‌اند.

جدایی کونته از تیم‌ملی ایتالیا قطعی شد
جدایی سرمربی تیم‌ملی ایتالیا از این تیم در پایان قراردادش قطعی و او به نیمکت‌ استمفوردبریج نزدیک‌تر شد. کارلو تاوکیو، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد آنتونیو کونته در پایان قرارداد فعلی‌اش آتزوری را ترک خواهد کرد.کونته 46 ساله تا پایان یورو 2016 با تیم‌ملی ایتالیا قرارداد دارد و انتظار می‌رود او در پایان این مدت به لندن برود تا جانشین گاس هیدینک، سرمربی موقت چلسی شود.  این موضوع تا الان در حد شایعه بود اما با خبری که تاوکیو روز سه‌شنبه به خبرنگاران ایتالیایی داد، به واقعیت نزدیک‌تر شده است. تاوکیو پیش از جلسه اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال ایتالیا، به خبرنگاران گفت: کونته در پایان یورو 2016 تیم‌ملی ایتالیا را ترک خواهد کرد. دل او برای مربیگری روزمره در رده باشگاهی تنگ شده است.اعتراف تاوکیو درباره آینده کونته، مهم‌ترین نشانه از احتمال به حقیقت پیوستن شایعه‌ای است که از زمان اخراج ژوزه مورینیو از استمفوردبریج وجود داشته است.  به این ترتیب سرمربی پیشین یوونتوس یک قدم دیگر به میدان نبردی که فصل آینده در آن رقبایی مانند یورگن کلوپ، پپ گوآردیولا و احتمالاً مورینیو حضور خواهند داشت، نزدیک شد.

رسول خادم غایب بزرگ آیین تجلیل از مدال‌آوران
آیین تجلیل از مدال‌آوران سال ۹۳ ورزش کشور در حالی برگزار شد که رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در آن حضور نداشت. رسول خادم هفته گذشته طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور ضمن انتقاد از اوضاع مالی ورزش کشور در آستانه بازی‌های المپیک خطاب به وی اعلام کرده بود اگر دولت توانایی حمایت از ۲۰ قهرمان ورزشی کشور را ندارد، آن را اعلام کند. این نامه رسول خادم که بعد از مطرح شدن صحبت‌های مسؤولان وزارت ورزش مبنی بر تایید نشدن اساسنامه فدراسیون فوتبال در 8 سال پیش خطاب به ریاست جمهور ارسال شد، سر و صدای زیادی به پا کرد، این در حالی است که بعد از آن، خادم در محافل ورزشی برگزار شده غیبت داشت. رئیس فدراسیون کشتی عصر روز دوشنبه در آخرین نشست وزیر ورزش با رؤسای فدراسیون‌های ورزشی غایب بود و مهم‌تر از آن، غیبت وی در مراسم دیروز بود که ویژه تجلیل از مدال‌آوران سال ۹۳ ورزش کشور و با حضور شخص رئیس‌جمهور برگزار شد.

کی‌روش: 5 سال حرف زدن
درباره زمین بس است
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه نمی‌خواهد درباره بی‌زمین بودن این تیم صحبت کند، گفت: 5 سال حرف زدن در این باره کافی است.کارلوس کی‌روش در حاشیه اولین تمرین تیم‌ملی فوتبال که در محل سالن کمپ تیم‌های ملی فوتبال ایران برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: برای این اردو به جوانان میدان دادیم تا بیایند و آمادگی‌شان را نشان دهند.وی با بیان اینکه برگزاری تمرین در سالن جزئی از برنامه‌های تیم‌ملی بوده است درباره اینکه این تیم زمین تمرین ندارد، گفت: من در این مورد صحبتی نمی‌کنم چرا که در 5 سال گذشته به اندازه کافی در این باره صحبت کرده‌ام.کی‌روش درباره وعده‌ای که مهدی تاج داده و گفته در صورت رئیس شدن وی را حفظ می‌کند، گفت: تاج را مدت زمان طولانی می‌شناسم. او دستاوردهای بزرگی برای فوتبال داشته و اگر رئیس شود می‌تواند کمک زیادی به فوتبال کند. سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران در مورد دیدار با هند و عمان نیز گفت: این دو بازی برای ما بسیار با اهمیت است چرا که می‌توانیم 6 امتیاز به دست بیاوریم.


Page Generated in 0/0068 sec