printlogo


کد خبر: 155257تاریخ: 1394/12/26 00:00
کوتاه و گویا

  حسین هوشیار، مدیر باغ‌موزه قصر با اعلام برنامه‌های نوروزی باغ‌موزه قصر اظهار داشت: جشنواره نوروز در قصر از 25 اسفند ماه تا
 13 فروردین‌ماه همه روزه در 2 بخش بازدید موزه‌ای و برنامه‌های محیطی اجرا  خواهد شد و در بخش بازدید موزه‌ای بازدیدکنندگان می‌توانند در این ایام به صورت نیم‌بها از خدمات موزه‌های مجموعه استفاده کنند. وی از اجرای ویژه‌برنامه‌هایی در استیج نوروزی باغ‌موزه قصر خبر داد و گفت: استیج عیدانه باغ‌موزه قصر هر شب از ساعت 20 الی 23 با اجرای برنامه‌هایی شاد شامل اجرای مراسم آیینی، موسیقی پاپ، دعوت از هنرمندان مطرح کشور، سخنرانی مذهبی، نقالی و پرفورمنس همراه خواهد بود.
  سیدحسین حسینی‌نژاد، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران با بیان اینکه پایانه‌های مسافری چهارگانه تهران از اوایل اسفندماه با اجرای برنامه‌های گوناگون و آمادگی بیش از پیش، اجرای طرح استقبال از بهار را آغاز کرده‌اند، از مسافران نوروزی خواست برای خرید بلیت، از سایت‌های معتبر فروش اینترنتی یا گیشه‌های فروش بلیت مستقر در پایانه و سطح شهر اقدام کنند.
  فریبرز عزیزی، عضو انجمن جراحی  زانو، آرتروسکوپی و آسیب‌های ورزشی ایران شکستگی شانه را دومین حادثه شایع ارتوپدی دانست و افزود: حوادث در قسمت شانه بعد از شکستگی مچ از شایع‌ترین حوادث ارتوپدی است.
  به گفته علیمراد خدایی، حقوقدان اصلاح و بازنگری دوره‌ای قوانین و مقررات حوزه مواد مخدر با در نظر گرفتن تغییر و تحولات فرهنگی و بومی در سطح جامعه، مسیر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر را هموارتر می‌کند.


Page Generated in 0/0055 sec